< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Design © Morrigan.

Opis bloga

nick: pali anđeo (od imena benda thumbup -pali anđeli)
hobicerek:gitara, crtanje, pisanje pjesama, ples, motori
volim: iskrenost, zivotinje, zabavu, svoje prijatelje, volim jest, sport
mrzim: laži, nepoštenje, umišljene ljude, najlonke i štrample, kelj, što ljudi misle da su plavuse glupeblabla
slušam: rock, haus, i ostalo ak naiđe neka ljepa pjesma

Customize your blog

Customize your blog

nisi vrjedan

stojim na rubu stjene
mogla bi to učiniti
oboje znamo
da me nebi zaustavio
ok, promatrajmo logiku
7 dana si stvarao svijet
i stvorio si čovjeka
koji živi i podnosi
ogromnu količinu boli
i onda umre
a 7 dan
7 dan si se odmarao
možda si ga trebao
provesti u suosječanju
jel od svih bića
stvorio si savrsene ljude
koji su jedina vrsta
koja se međusobno ubija
i mrzi
mogla bih skoćit
i okonćat muke
možda bi bilo lakše
ali znaš šta
nisi toga vrjedan.
(pali anđeli)



Blog.hr


četvrtak, 14.12.2006.

moda

i bas si nesto gledam i skuzih da sam u frci...rolleyes.koda da mi sve ide na krivo u zadnje vrijeme..eek.. nemogu nigdje nac vansice koje tolko obozavam.headbang ma mislim, stare su se raspale i treba nac nove a di god dodem sve mi pre malo il prevelko.puknucu..nekad si mislim da je to nemoguca misija nac obucu broj 38..headbangheadbang..koda da su dosli svemirci i pokupili sve brojeve 38 iz skladišta.....al nije ni to najveca katastrofa..no.. nemrem ni hlace nac..naughty.. zademo frend i ja u trgovinu i onak vidis pojavu..eek. frend u vansicama, ogromne hlace s bedevima i onak mu gace vire, crna majca na kojoj pise so blecis, gitara na ledima i crna jakna na kojoj pise ja sam tvoja nocna mora,njami ja u izlizanim trapericama punim bedeva, crno crvena prugasta majca i normalna pojava zavrnuti rukavi i znojnici i kozne narukvice i crna jakna na kojoj je natpis pazi ostar pas..namcor.. i nas dvoje trazimo hlace..smijeh...i ova zenska kaze da ima bas jedne po nasem ukusu..thumbup.. i donese meni traperice sa milion rozih bisercica, a njemu uske traperice takoder s bisercicima...blabla..i sad si razmisljam ko tu mene zajebava..nono.. al stvar je u tome da su u citavom gradu sam takve traperice....za popizdit..partybang.. jos dosli u neku trgovinu i trgovkinje se zaljepile za frenda da im da broj moba i nisu ga pustale van iz ducana i budala nazvo policiju da ga seksualno uznemiruju...lud. jedva smo ih uspjeli uvjerit da se zeza... al dobar je on lik..dead..ja ga obozavan..smijeh.. a i uvijek me brani kad mene tak neko gnjavi za broj il plazi po meni..cool.nemam blage sta bi bez njega.... jedino sto se zakvacimo oko toga sto je on velki vjernik i Bog mu je svetinja na prvom mjestu..yes..e a onda ja pocnem o tom kak su nas svenirci ubiti nastanili na zemlju i o tim svojim teorijama (procitajte si Deinikenacool) pa on poludi pa me odnese nekud. npr. zadnji put me zakljućo u muski vc u jednom kaficu dok nisam obecala da necu vise pricat o svemircima, demonima, duhovima i slicno.roflburninmad..al ja ga obozavan..njami..i premda me zeza zato sto sam plavusa..burninmad..ja ga obozavam...smijeh..to se zove prijateljstvo.....roflkiss...jel lik je bio tu za mene uvijek ali uvijek kad je trebalo i nikad me nije zajebo.....i zbog tog ga jako cjenim....HVALA TI...mahwavemahwave.

|07:02| Komentari|18| Isprintaj| #| Na Vrh|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Cursors