< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Design © Morrigan.

Opis bloga

nick: pali anđeo (od imena benda thumbup -pali anđeli)
hobicerek:gitara, crtanje, pisanje pjesama, ples, motori
volim: iskrenost, zivotinje, zabavu, svoje prijatelje, volim jest, sport
mrzim: laži, nepoštenje, umišljene ljude, najlonke i štrample, kelj, što ljudi misle da su plavuse glupeblabla
slušam: rock, haus, i ostalo ak naiđe neka ljepa pjesma

Customize your blog

Customize your blog

nisi vrjedan

stojim na rubu stjene
mogla bi to učiniti
oboje znamo
da me nebi zaustavio
ok, promatrajmo logiku
7 dana si stvarao svijet
i stvorio si čovjeka
koji živi i podnosi
ogromnu količinu boli
i onda umre
a 7 dan
7 dan si se odmarao
možda si ga trebao
provesti u suosječanju
jel od svih bića
stvorio si savrsene ljude
koji su jedina vrsta
koja se međusobno ubija
i mrzi
mogla bih skoćit
i okonćat muke
možda bi bilo lakše
ali znaš šta
nisi toga vrjedan.
(pali anđeli)



Blog.hr


ponedjeljak, 27.11.2006.

Pivo vino votka loza to je nasa diagnoza

thumbuppartyUuuu.....daaaa..dead...nekad mi se cini stvarno glupo izlazit van. Zbog svih tih cudnih ljudi i grozne glazbe i još milju razloga. Al ovaj viken je bioo.....jaozujo...... ma sta da kazem izasli smo di i uvjek izazimo, i bila je luda ekipa. Svi su dosli polupijani (osim mene, ja sam bila preljena da se napijemrolleyes) i tak zasli unutra i da vidis spektakla. Ma bila je ludnica sam sto su se zastitari kladili ko je od nas najpijaniji i od 12 glasova 9 je bilo za mene pa je bilo slatko iznenadenje kad sam napuhala 0,00mouthwash. to je sam jos jedan dokaz da mi se neisplati bit pijana jel sam i ovak dovoljno ludasmijeh. Al normalno bilo je tu ko i uvjek ljud koji su se iz sve snage potrudili upropastit mi vece. Npr. Neke 3 zenske su mi spalile cik na ruci jel su bile uvjerene kak sam ja tam s nekim likom i još s nekim tam likom za koje ja nisam nikad cula al su to njihovi decki i htjeli su bit samnomnamcor. Bloesnoheadbang. I jos hrpetina likova sa tolko blesavim uletima da se covjek zapita ko ih je takve blesave pustio medu ljude!rolleyes? Neznam kak je vama al meni se zivot zgadi kad mi tak neka debilcina priđe s tolko glupom forom npr. Ej ti mala plavuso ja sam tajni agent i poslan sam ovdje da istrazim dal je stvarno istina da se prirodne plavuse i rokerice najbolje ljube. Pa misli,blablaheadbang haloooo ko bi po..šio tu foru ?!? tolko plava nisam.puknucu

A sto se tice opcenito izlaska u disko.... neznam zast uopce idem tam sveki vikend, jel kad si malo pogledas to je totalno glupo.....ides tam u 11 sati navece jel prije 11 nemas nikog, onda dodes tam i svi se nastoje napit il se bar prave da su pijani. A ak nepijes onda si bezveze. I svi natezu one debilne cigarete (za koji vam to k..ac služi?). dim moš nožem rezat, pa me oci peku. I sve su zenske u mekim minicama i nekim cizmama s platformama, tam nabijaju po tom disku, uzas. Likovi svi neki cudni. Sam bleje i cekaju priliku da te prim za dupe (cast izuzetcima ). I kad nes narucis daju ti to u plasticnoj casi i onak primis i lovis piče po zraku. I kad pocnes plesat oko tebe se stvori hrpetina ugrozenih idijota koji bas imaju potrebu stajat pokraj tebe i plazit. Bljak..... i uz te i jos milijun razloga, ja ipak idem u disko. E i ko je onda tu budala ? ja il oni ? izgleda da ipak ja

|07:10| Komentari|3| Isprintaj| #| Na Vrh|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Cursors