Živi i uživaj u svemu što ti život pruža

20.08.2006., nedjelja

Moje prijateljice

Ja vam imam stvarno zakon prijateljice............. Sve su super otkačene, genijalne i najbolje prijateljice na svijetu
......bar mislim....
mogu o svemu pričat s njima i imaju isti ukus kao i ja (u muzici i oblačenju).
Sve znaju izvalit super baze i slažemo se u svemu.
Katkad imamo par nesuglasica ali sve se to brzo riješi.....skoro uvijek.....wink
Ma ja sam hipersretna šta ih imam, šmrc šmrc, ma zakon su mi one....
Evo našla sam par citata o prijateljstvu......:

*The only way to have a friend is to be one.
*Your friend is the man who knows all about you, and still likes you.
*Hold a true friend with both your hands.








<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.