Živi i uživaj u svemu što ti život pruža

19.08.2006., subota

Jedva čekam školu!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Znam da je to prilično glupo od mene zato jer ću se kad počne škola samo htjeti kupati,ali sad mi tako nedostaje sve šta ide u paketu sa školom; prijatelji, knjige(jedva čekam da ih dobijem!!!!!!!wink), veliki odmor, zvono................ Svi me čudno gledaju radi ovoga, ali opet bliži se škola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja imam super razred, vjerojatno najotkačeniji u mojoj školi, najnemirniji smo, ali i najzabavniji!!!!! Vjerojatno su i oni razlog što jedva čekam početak škole........Najdraži dio u pripremi za školu mi je kupovanje teka i olovaka, i kasnije lijepljenje slika na teke.....
Jedino zbog čega se ne radujem školi je UČENJE i profesorinonoeeknonoeeknonoeek!!!!!!! Mislim ko to uopće voli?!?!?!?!headbangheadbangnamcorheadbang
Evo sad će i slika mog razreda.....thumbup



Dobro izgledamo, a?????thumbupthumbupsmijeh

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.