Živi i uživaj u svemu što ti život pruža

15.08.2006., utorak

Superman

Ne kužim kako je ovako zahladilo u ovako malo vremena....pada kiša i više nije onako vruće...nije ni pretjerano hladno, ali opet LJEtO je!!!!!!
Pa kako nemam šta raditi u Splitu išla sam u kino s prijateljicama gledati Supermana......i prilično je dobar.....ja sam mislila da će biti glupost kako obično biva s remakovima, ali je dobar. Možda mu je pripomogla atmosfera u kinu, svi su pljeskali na kraju kad je Superman oživio i svi su uzdisali dok ga je Lex Luthor tukao..... Bilo je stvarno dobro. Jedino glupo mi je što Lois Lane prvo piše dobre stvari o njemu, onda on nestane pa napiše članak "Zašto svijet ne treba Supermana" i dobije nagradu za njega, a na kraju se vidi kako piše članak "Zašto svijet treba Supermana", prilično je prevrtljiva......i glupo mi je što nitko ne shvaća da je Superman zapravo Clark Kent zato jer Superman skine naočale to je isto kao i u Mjesečevoj ratnici,to je crtić-prikazivao se na Novoj prije 4-5 godina, ona ima roze gumice za kosu kad je normalna, a kad postane mjesečeva ratnica ima crvene i nitko je ne prepoznaje..... Ma sve u svemu film je ok i treba se pogledati.....

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.