Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


moja frendica iz razreda.
frendica iz kvarta.
ovo je moj normalan blog...
ljubavni blog...
super cura...
otkačena curka.....

Image Hosted by ImageShack.us



nešto o meni...


ovak, moje ime je NIKOLINA,al više volim kad me ljudi zovu po mom lijepom nadimku NINA or NICOLE ili VIOLETA...


imam 17 godina..18.05. cu 18..brzo će to doć..
BIK je moj horoskopski znak..
živim u metropoli koja se nalazi izmedu velike gorice i zg..



MIŠLJENJE O MJUZI=>svak sluša kaj oce, a ja slušam cajke..najviše..super su mi jer se nadem u tim pjesmama..volim se napit uz njih..slušam ih non-stop...postale su dio moje
svakodnevnice..ovisna sam o njima-al moram priznat da me uhvati faza i strane mjuze i domace..ne da mi se nabrajat jer je popis poduži, pa nema svrhe..


O DEČKIMA=>mrzim deČke koji su pokvareni, varaju, lažu..mrzim kad je decko nesiguran i nemre napravit prvi korak-on je PIčKA-po meni..izgleda mi nije tolko bitan, bitan mi je prvi dojam...HEHE...
kemija..jer ak tog nema ja odma odustajem i ne trudim se previše..to mi je MANA...
želim pametnog decka...dobrog???pa da..al da nije sad takva dobrica pa da ga svako može iskorištavat..boy mora imat svoj stav, svoje JA..mora bit AMBICIOZAN..(ko ja)..
mrzim napušene decke, alkoholicare il one koji su na puta ka tome...kretene, idiote koji ismijavaju cure..koji gledaju samo izgled..



MIŠLJENJE O...o svem ostalom...
ja gledam na svijet na jedan cudan nacin...u biti sve najgore..nema pravih prijatelja, prave ljubavi...sve je samo LOVA, lova i lova..ne možeš se nikom izjadat, rec mu probleme,
iskustva..jer ljudi su pokvareni..sve izbrbljaju..mrzim to kod ljudi..to me fakat nervira...mrzim ljude koji se prave da su mi prijatelji a u biti samo glume..(znam ih dosta)..
mrzim
kad se neko dere na mene..
kad sam u krivu..
kad ne znam nekaj rješit..
kad mi se ne da ucit...
to kaj sam ovisna o tv, narodnjacima i kompu
kad me boli glava, zub, trbuh...
kad nemam s kim ic van..
kad nemam love
kad ne dobivam kom. na blogu
kad nemam love na mobu
kad se posvadam s nekim
kad moram jest odvratnu hranu
kad moram ic doktoru
kad povrijedim nekog
kad me neko izbjegava
kad me neko podjebava
kad me neko odmjerava(mislim na cure)
kad moram radit nekaj kaj mi se neda
.
.
.


volim
kolace, sladolede, cokolade...hranu..finu..
ic van
školu
ucenje
kad me neko hvali
kad dobim lovu
petice
cajke
tv
životinje
prirodu-šume..hm..hm...
slikat se(sama)
šminkat se
oblacit se SEXY
minice
parfeme, kozmetiku..
fensi šmensi oblekicu..
frendove i frendice..
tracat..
kafu..
srce-disko
male bebe...
.
.
.



OBOŽAVAM IZLAZIT..najviše idem u v.goricu..a rijetko u zg...odem samo na kafu..
obožavam mjesta di se puštaju cajke..obožavam sve takve birceve u gorici..obožavam
SRCE..


volim se zajebavat na svoj racun..to stalno radim..hehe..
inace sam lijena..jakooo..
prije sam si voljela popit..a sad više baš i ne..samo sranja zbog alkohola..

na prijašnjem blogu je pisalo NE TRAVA, NE cigarete..
ali na cigarete sam se navukla..a i travu nekad pušim...
.nut




Bolje da me mrze zbog onog što jesam.
Nego da me vole zbog onog što nisam.


Image Hosted by ImageShack.us


Kako mi nedostajes, samo ruku da mi das, kako mi nedostajes da li znas???



Image Hosted by ImageShack.us

Ljepota - kad je najmanje odjevena, najbolje je odjevena.
Image Hosted by ImageShack.us

...Never say: "I love you",
If you don’t really care.
Never talk about feelings,
If they aren’t really there,
Never hold my hand,
If you’re going to break my heart,
Never say you are going to,
If you don’t plan to start,
Never look into my eyes,
If all you do is lie,
Never say hello,
If you really mean goodbye...


Image Hosted by ImageShack.us


Zar je bitno u zivotu tko ce prvi prici?
tko prvi nazvati?tko sa ponosa sici?
zar je bitno uvijek macho biti?
cekati,trpjeti i alkohol piti?
zar nije ljepse preko ponosa prijeci
reci oprosti,ponos srcem sasjeci
grijesiti je ljudski
oprastati bozanski
zato umri muski
ne ljubi poganski....
Nemoj da ti srce od ponosa kamen bude
nemoj da ti prijatelji u ljubavi sude
i kad ti srce sve sumnje sabere
ne daj da te ponos do srzi razdere
nek ti srce oprosti toplinu i nadu ,nek zla mrznja nestaje
jer ljubav sve prasta,svemu se nada
ljubav nikad ne prestaje..



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Jednoga dana rece ljubav prijateljstvu: "Zašto postojiš ti kad vec postojim ja?" Prijateljstvo odgovori: "Nosim osmjeh tamo gdje si ti ostavila suzu..."

Image Hosted by ImageShack.us

Život je prilika-iskoristi je
Život je ljepota-divi joj se
Život je san-ucini ga stvarnim
Život je izazov-suoci se s njim
Život je zadatak-izvršavaj ga


Image Hosted by ImageShack.us

Život je igra-igraj se
Život je dragocjen-njeguj ga
Život je bogatstvo-cuvaj ga
Život je tajna-pronikni je
Život je obecanje-ispuni ga


Image Hosted by ImageShack.us

Život je tuga-prevladaj je
Život je himna-pjevaj je
Život je borba-prihvati je
Život je tragedija-uhvati se njom u koštac


Image Hosted by ImageShack.us

Život je avantura-usudi se
Život je sreca-zasluži je
Život je život-brani ga





TOŠE PROESKI JE POGINUO...

UVIJEK CU GA SE SJEĆATI...

-VOLIM OSMJEH TVOJ BAŠ DOBRO TI STOJI,
JOŠ TI BOLJE STOJE POLJUPCI MOJI...

-JER MOJ JE ŽIVOT IGRA BEZ GRANICA,
UMORNA PRIČA,TRGANJE STRANICA
NA KOJIM NIŠTA NE PIŠE...

-PRATIM TE, SVE U KORAK;SVAKU STOPU
POLJUBIM...

-JEDINA,ŠTA SI MI URADILA??
SRCE MI JE PUSTINJA,LJUBAV JE
PRESUŠILA....

-NIJE MJESEČINA TO ŠTO SJA U NOĆI
TO SU TVOJE OČI PUNE LJUBAVI..

-DAL SI SRETNIJA TAMO DALEKO OD MENE
IL NESRETNIJA KAD ZABOLE TE USPOMENE..
NISAM BOGZNA ŠTO,AL JEDNOM SAM TE LUDO
VOLIO=>meni najbolja pjesma!!!

-RANE NA USNAMA BROJIM U SUZAMA..

-UBIJAŠ ME USNAMA ZNAM TE JA
ZA TO SI ROĐENA...

-BOŽE MENI TAKO MALO TREBA
ISPOD OVOG SVETOG NEBA:TOPLA
POSTELJA I NJENA OKA DVA..ŠALJI ANĐELE
ČUVARE SVOJE JER JE DUŠA DUŠE MOJE..
BOŽE BRANI JE OD ZLA...

TOŠE VOLIM TE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!








Image Hosted by ImageShack.us

Ljubav je staklo koje se lomi ako ga čovjek primi suviše nesigurno ili suviše čvrsto...

utorak, 14.08.2007.

14 palmi na otoku sreće...

14 dana smo zajedno....
mislim da ću se zaljubit u njega....

kod njega mi je sve predivno..ime-diego..mmm...predivne plave oči, crna kosa i predivno tijelo..
ko čeka taj i dočeka...napokon imam normalnog dečka s kojim mogu pričat o svemu..svaki dan se vidimo...sutra i preksutra ću spavat kod njega...jedva čekam...obožavam ga...

no dobro da ne pričam samo o ljubavi..opisat ću subotu...
otišla sam u srce s bratom i još par dečkiju i jednom curom-blankom...moja ancica nije htjela ic..čekala sam svog diega..došao je i bili smo zajedn0 cijelu večer...malo si je popio pa sam plesala s frendovima..bila sam jedina cura među 15 dečkiju i bilo je super..naplesala sam se...oko 4 smo otišli kod diega doma, on je zaspao...al se probudio oko 6..onda smo malo pričali i zezali se..ma bilo je predobrooooo...diego nas je odfurao doma u 12!!!!!svi susjedi vani a ja u minici idem doma i to još u 12!!!hehe..al starci nisu srali to je najbitnije...

to je to ugl.sutra je Velika Gospa i zabava u Vukovini jedva čekam da odemo svi skupa tamo...a U nedjelju Idemo u Jakuševac....
diego mi ide u Češku na 3 dana..neznam kak cu be njega..već sam se navikla na njega i nemrem si zamislit da ga neću vidjet 3 dana...al dobro donjet će mi poklon..hehe...iako mi to nije bitno....

sada idem..i očekujem malo više comm...ki$$y ki$$y...

- 17:53 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Prosinac 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (2)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (11)
Prosinac 2006 (10)
Studeni 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
ljubav, ljubav i samo ljubav...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Jer draži su ti oni sto pricaju lazno
i kupuju ti stvari, da, to ti je vazno
a ja te volim tako da ne znam sto reci
i svakog dana pisem pjesme bez rijeci..


Image Hosted by ImageShack.us

OPROSTIT cu nebu sto nam je vrijeme krilo,
OPROSTIT cu suncu sto nam nije sjalo,
OPROSTIT cu mjesecu koji nas je gledao,
OPROSTIT cu zvijezdama za sve skriveno,
OPROSTIT cu pticama sto nam nisu pjevale,
OPROSTIT cu srcu za zelje skrivene,
OPROSTIT cu sebi sto sam te voljela,
OPROSTIT cu prijateljima sto su mi krili da ti nisam jedina,
OPROSTIT cu svima samo tebi NE, jer si me ostavio a...
VOLJELA SAM TE ...



Image Hosted by ImageShack.us

Poslala sam ti poruku MAHINALNO,
jer SVE MI TVOJE NEDOSTAJE,
i da te pitam TKO TE LJUBI OVIH DANA..
još nešto TREBAŠ MI,
ako ti išta znacim DOĐI I UZMI ME,
znam da si s drugom i NIJE MI ŽAO,
jer SAMO PIJANA MOGU DA PREBOLIM,
pamtit cu dane kad si me zvao CURICE,
sad nju tako zoveš a bile smo DRUGARICE,
stvarno si igrao PRLJAVO,PRLJAVO,
stalno se pitam DALI SI ME VOLIO IL NISI,
ali nije bitno jer sam TAKO MLADA,
imam vremena jer DUGI SU DANI I DUGE NOCI,
stalo ti je u glavi ONA ONA,
šta je-je ipak je ona SLATKA MALA,
žvim dalje KO DA SUTRA NE POSTOJI,
zaboravi me ko što sve ZABORAVLJAŠ,
al onda idi ŠTO DALJE OD MENE,
jedan savjet PAZI S KIME SPAVAŠ,
jer NEKE PTICE NIKAD NE POLETE,
ovo pišem samo TEBI MOJA MAZO,
želim ti reci LANE MOJE,
al jebi ga s ovom pjesmom JE GOTOVO.....




Ako smeta tvojoj sreci, ja te više necu zvati..ako želiš da te ne znam ja te više necu znati..

Image Hosted by ImageShack.us

sama u velikom gradu, sama raspoloženje u padu...
mislim na tebe u srcu lom-znam da si s njom..
a ja sam tako sama..a ti pred ocima mojim, sate do našeg susreta brojim..
na virus ljubavi nisam imuna u to sam sigurna..


Image Hosted by ImageShack.us

ZALJUBLJENA, ZALJUBLJENA U TVOJE USNE, U POGLED TVOJ..
MADA ZNAM DA NADE NEM, TI NIKAD NECEŠ BITI MOJ...
ZALJUBLJENA, ZALJUBLJENA, DALEKO SI MI KO ZEMLJA OD SUNCA
SAMA U VELIKOM GRADU JOŠ JEDNA DJEVOJKA UKREDENOG SRCA!!
sama ne želim nikoga da vidam..sama mada se mnogima svidam..
zaljubljena, zaljubljena...


Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us



TI SI LOVAC, SRCOLOMAC-A JA SRCA KRADLJIVICA..
KO ĆE KOME UZET MJERU, POBJEĆI U DRUGOM SMJERU..
KAD SE SUTRA PROBUDIŠ NEĆE BITI PROMJENE
SAMO SRCE TVOJE BIT ĆE KOD MENE...



Image Hosted by ImageShack.us

AVANTURA SAM TI BILA, LETJELA KO PTICA BEZ KRILA
RANJENA SAD SE BUDIM IZ SNA I LAGANO TONEM DO DNA...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ja sam cista kao suza
Jer sam sve od sebe dala
Dao si mi nista
I za nista tebi hvala

Cista kao suza
Voljela sam sve do juce'
Sada vidim da je bilo
potpuno nemoguce


Image Hosted by ImageShack.us

KRALJICA LEDA BOLUJE OD TUGE...
SUZE I TAMA VJERNE SU JOJ SLUGE..
SRCE KO KAMEN NE BI GA NI PLAMEN SAD ODLEDIO...


Image Hosted by ImageShack.us

KRALJICA LEDA RANJENA DO BOLA
SRCE JE STALO, PUKLO JE NA POLA..
ZBOG TEBE SADA U POSTELJU PADA
I MLADA UMIRE!!!


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

Ljubav je poput prometne nesrece, 'udare' vas i obore, a potom preživite ili ne preživite..



Priznajem da mi se svidjelo što si u društvu glavni..
pala sam, a nisi stigao ni da kažeš PADNI..
BILA SAM KLINKA KOJA SANJA...svejedno nema opravdanja..
unaprijed osudena sam na godine tužna..ko sam pretplacena na rijeci ružne..
unaprijed prežaljena od Boga i ljudi...

priznajem..tako sam blistala od srece što sam tvoja..
pala sam i ostala olako slomljeno srce bez broja..
BILA SAM KLINKA KOJA SANJA..svejedno nema opravdanja..


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us