tko zna....nitko nista ne zna...krhko je znanje

petak, 30.06.2006.

sparina, konfuzija i praznina

koje glupo vrijeme. totalno me iscrpljuje. izvlacim zadnje atome snage ne bih li se poput svake pristojne plavushe prisilila da napravim slijedeci korak. uzas....
raspolozenje mi ovisi o povjetarcu....

kroz glavu mi prolazi tisina.... u dusi praznina, u glavi praznina, u srcu tupilo brale kako bi to rekli djecaci iz tbf-a. strava!

da je netko drugi u ovakvom stanju i dodje mi reci kako mu/joj je, lagano bi dobio verbalnu samarcinu "hej, dodji k sebi dok jos imas kome!" ....hm....ali kome otici kada gubis sebe....ili mozda ne gubis ali si cijela konfuzna....

blah....proslo je proljece, ova vrucina ne donosi pregrst pozitive kao ranijih godina. fali mi more. :( ona tisina koju cujes pod vodom, onaj osjecaj kada si dio neceg veceg od zivota, onaj osjecaj stapanja sa svemirom....
ronjenje.... strast, ceznja, bolna zudnja, ocaj uslijed neispunjene zelje.... mozes li zaista dosegnuti savrsenstvo ako nisi spremna zrtvovati sve sto tebi kao covjeku i tvojoj osobnosti daje onu prepoznatljivu crtu, a tvom zivotu smisao..... ronjenje u mom slucaju predstavlja autodestrukciju .... proslo je vrijeme kada sam mogla ciniti sve sto sam htjela bez obzira na posljedice....

davno proslo vrijeme.proslo tisucljece. besane noci, ludovanje, hodanje po kisi bez kisobrana, vjetar u kosi, adrenalinski ushit uzeli su svoj danak. izgradili su nepremostivi zid izmedju mene i mora, ubivsi veliki dio mene....

suze vlaze lice, bijes nabire obrve, ocaj zacrnjuje pogled.....

more....

30.06.2006. u 16:19 • ŠaputanjaOtisak#

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Prije ili kasnije smrt ce ti oteti sve sto imas i svakoga koga volis, stoga nauci voljeti sada one i ono sto imas. Samo tako mozes odagnati smrt iz svog zivota...


CURRENT MOON