Blog jedne ninje turtlache

21.03.2007., srijeda

Nemam inspiracije :(

Ljudi ne znam šta mi je! Od zadnjeg posta pokušavam napisati nešto vrijedno vašeg komentara ali nema šanse da nešto uspijem sročiti kako treba. Kao da mi se u glavi nastanila crna rupa koja guta sve moje ,samo napol formirane, ideje i zamisli. Nestalo je onog izljeva ideja, nestalo je onog spontanog pisanja...nestalo mi je čak i boje u printeru! Zato se odlučih za očajnički potez. Napisat ću nešto o nedostatku inspiracije, o želji da se kreativno izrazim iako mi je u glavi praznina veličine nogometnog igrališta, samo mrvicu manja od susjedne nam Slovenije. Mislim da počinjem shvaćati što je Locke (mislim da je on) želio reći sa onim Tabula rasa iako čisto sumnjam da se njegova rasa brisala čim bi nešto pokušao na nju napisati. Čak je i ova situacija, u kojoj sam uspio na jedvite jade skucat par bijednih redova, toliko ironična da to graniči s perverzijom. Pišem o nedostatku inspiracije, jedinoj stvari koju trenutno imam na pretek, a svejedno mi je problem naći prave riječi. Čisto me zanima na što će ličiti ovaj post kad ga objavim... Inače, u glavi mi je i dalje tunel, samo što je netko s druge strane ugasio svijetlo. Ne znam da li je tome uzrok nedostatak pelina u krvi ili nešto drugo ali sad više nije ni bitno. Vi koji trenutno imate nešto više mašte i inspiracije zamislite ovdje jedan lijep post a vi ostali,slični meni, čitajte ovo i plačite jer sam ja nešto ipak uspio napisati ;)
Nadam se da ću uskoro biti u stanju napisati neki kvalitetan post inače će moj blog uskoro krasiti naslov: '' Nemam inspiracije, part two'' Do tad sve vas pozdravljam mah

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.