<body> **_moj prwi poStek_** - **xXx_you want a piece of me_xXx** - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

  lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

na blogu cu piSat o svaCemu =)

xXx_pjesmiCe_xXx


MusicPlaylist





xXx_O meni_xXx
~ime: nives
~prezime: nie bitno *lol*
~nadimci: ninica,nina,ninuska,niveska,maLLa (...)
~škola:teskstilna (gimnazija) *haha* ~~~> zg-u
~naj boja: crvena,smeda,crna,roza (..)
~slusam: sve i svasta (kaj mi se svidi) osim metala..
~na svijet sam dosla: 31.08.1992 to znaci da iam 15 god i da cu sad jos maloo 16 god* haha*
~boja kose i oci: smede i smede *lol* partyyes
~zivim: u velikoj gorici <3
~izlazim svugdje po malo..zavisi lol..gorica,zagreb ofc i tak to :P


xXx_moj eMeSeN_xXx ~~~> nives318@hotmail.com

xXx_to cam ja_xXx

Free Image Hosting at www.ImageShack.us








xXx_woLjam_xXx
~svoju obitelj
~svoje frendove i frendice cerek
~eMeSeN
~net
~ljeto
~crvenu i smedu boju =)
~se slikat i tak to
~gleat tv
~tree hill
~horor filmove thumbup
~svoj moBac
~tratincice..sretan
~zg i vg *lool*
~plesat
~pjevat glasno xD
~zajebavat ljude na ulicama party
~bambus *njam* cerek
~svoju sobu party
~moreeeeee
~svoje postere na zidu :yes
~svoj razred sretansretan
~sladoled mmmmcerek
~papati jakoo puno =)
~fantu i spriteparty
~kavicu i ostale birceve u vg i zgu
~setat se =)
~jednu osobucerek:cerek
ma ima toga dosta *haha* sretan




xXx_ne woLjam_xXx
~bahate,umisljene ljude
~laŽ
~kišu i grmljavinu *lol* headbang
~guzve u busevima i tramvajima i histericne babe u njima burninmad
~kad me buraz gnjavi *haha*
~kad sam u kazni bang
~kad mi je dosadno
~zimu
~kukce mad
~školu i vezano uz to burninmad
~neke ljude..*jojjj*
~kad mi se zbloka komp il msn
ma i toga iam dosta..*haha*


xXx_ljudoFi bez koih nebi mogLa <3_xXx

~~> waLentina aka tina-moa bf <3,woLjam ju jako puno..nemremo jedna bez druge..jako se voji zezati,smijati =),jako je cakana a i vidit ce te sLikiCe =D,ide sa mnom u razz,nema decka tako da deCki nawalite =),wolimo punoo pricat na tel,zujat xD ma svee naaaaaaaaaaaj.... <33

tina i ja <3


tinica =)



~~>maRija aka maRek-ona i ja se poznajemo od malih nogu i isle smo zajedno u osnovnu u raz i bilo smo si best al kak smo osle u srednju tak smo se razdvojile,al se i vidamo,i ona je moa maja plawusa kou jako vojim i znamo si joos uvijek govorit sve ko prie =)


~~>kataRina aka kaT-to je moj maji emaC.nas dve smo se upoznale na msnu i tak smo se mi nasle i od tad smo si fkt super,jako smo slicne i sa njom mogu pricat jako puno,i cak su neki rekli da smo slicne *hihi*,vojimo kavicu obje xD i nismo se bas vidale a ona sad krece u zg u skolu pa cemo se cesce vidat jeij. i nju jakooo puno vojim..cerek cura je jednostavno super.

kat <3 <3
[url=http://img381.imageshack.us/my.php?image=katubedukt5.jpg]
[/url]

kaT i ja =))


~~>maTea aka teiCa-jojj ona je jako super frendica,pomaze u svacemu,kad si u bedu ona te tak nasmije tak da vise nisi =),ona sebe bas i ne voli a to mi jedino kod nje ide na zivce mad,zajebantica je,ima decka kojeg voji puno..<3..ma sve u svemu i nju vojim jako punoo

mateica <3


~~>maTea aka Tea-ona je jedna luda cura,voli se zejabavat jako,jedino kaj ne volim kod nje je a to da se naljuti kad joj nes kazes al ok *lol*,plawusha moa tj vise nie ofarbala se u smede al jos uvijek je ona moa mala plawusha,idemo zajedno u raz,i ovo ljeto zajedno idemo namore tj u njenu vikendicu u jedva cekam,i ima jako kul buraza *lol*,i nju jako puno vojim <3

teica =)



~~>erna moa-ona je zakon cura,idemo zajedno u raz,i obje se volimo zajebavat,ona vam je malo perverzna al to je oke *lol*cerek,volimo zajebavat ljude na ulici zajedno tj decke sretan.ma ja nju jakoooo puno vojimm i zivi u kt i sad se ne vidamo i JAKO MI FAJI..al nadam se da cemo se vidit da ju mogu zagrlit

erna i ja =)


ja i erna



~~>naTaLija aka naTa-sa njom sam isla u osnovnu.dobra je cura.pomaze kad trea,voli se zajebavat a nekad je ljuta,ima neki pogled tako ljut i mislis da ce te sad ubit al nece *lol*,voli se jako puno slikat *hihi*,kad nam je dosadno znamo zujat vgom i ic u parkice se zajebavat *lol*..ma super je cura..i nju vojim

nata =)



~~> marTa-sa njom sam isto isla u osnovnu,jako se voli smijat,zajebavat,vesela je,metalka je,ne vidamo se bas cesto,al se cujemo xD,imamo neke svoje musice ko niko nezna i nece skuzit =))cerek,uvijek daje savjete dore i pomaze kad trea pogotvo kad se radi o ljubavi *hihi*,voli svoga rockera <3 i vojim ju isto =)

martica sretan



~~> anTonio aka tonČek-hanica moj,jedini decko u razu i svi ga jako vojimo,on voli jako filozofirat i uvijek nama pomaze i tako.ma dobar je decko,nema curu pa curke navalite,on jako voli svoga piku *haha*,ugl njega isto jako puno vojim ipak je on moj hanica

antonio =)


ja i antonio =))



~~>zoRana-ona je jako kul cura,zivi malo dalje od mene pa se bas ne vidamo al se cujemo i bas evo dolazi ovaj vikend u vg pa cemo ic van,inace smo se prie znale al se nismo bas fermale *lol* al smo se na kraju upoznale,i fkt mogu sa njom puno pricat o svemu i tako,jako je lijepa cura..kuzimo se i super je cura..i nju vojimmm <3

zorana =)



~~karLo-on je car,ma super je..voli se jako zajebavat,uvijek te nasmije kad si tuzan il u bedu,kuzimo se..ma micek moj mali..njega jako puno vojim <3

karlo


karlek moj maji



~~>luCija aka luŠa-suseda moa.cura je zakon.voli se jako punooo smijat i zajebavat,ne izlazimo bas cesto,al volimo ic u ducane i setat se xD.i volim njenu frckavu kosicu <3. al ipak je ona moa maja suseda,i jako ju vojim..i jako je cjatka cura..=)

luŠa



~~petra aka petRica-ona je luda curayes,volimo se obje zajebavat i to je okethumbup...i moram naglasit da je jako zaljubljena *hihi*...eo bas mi ode u london u petak i fajit ce mi jako..i jako je sjatka..budete vidli slikicu...ugl super cura..idemo zajedno u razz i takooo...vojim te mala :]

petrica



~~>Lidija aka LiLi-joj ma ona je fkt opicena cura...voli se jako punoo smijat i jako puno pricat ;)..jako je lijepa..budete vidli na slici *hihi* i ima dore noge xD..ma sve 5...daje super savjete za sve i tak..ma ugl sve super...volim te punooo =)

lidija-


lidija kiss


~~>waLentina aka waLe-moa valci...nju jako puno vojim..i supac je cura..opicena ko i lidija..iako bas ih ne vidam jel zive dalje..al se uspijemo nekak vidit..i onda se napricamo nezz kaj .vale sam upoznala na moru..i proslo ljeto nam je bilo super..meni najbolje ljeto .i takoca..i vale mie preslatka al vidit cete slikice...i kad se nas 3 pocnemo smijat..joj to nie za javnost =)

waLe


vale-slatkica moa maja sretan

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV


Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

xXx_linkaci_xXx

kat-moj maji emaC kiss
zorana =)
niky
kat-drugi blog sretan
luŠa sretan
ernuska thumbup
moa teica kiss
zrine dizajn-super dizajnovi thumbup
tonkica-jedna super cura i super blog thumbup
anita
antonio-micek mali =)
zrinka-predobar blog :]



....Love stuff....
Djevojka upita svog dečka: Jesi li zaljubljen u mene?
On odgovori: Ne!
Ona ga upita: Misliš li da sam lijepa?
On odgovori: Ne!
Ona ga opet upita: Jesam li ja u tvom srcu?
On odgovori: Ne!
Na kraju ga upita: Da te napustim bi li plakao za mnom?
On odgovori: Ne!
Okrenula se veoma tužna i odlučila da ode od njega.
On je zagrli i kaže joj:
Ja nisam zaljubljen u tebe, ja te volim!
Ja mislim da ti nisi lijepa, ja jednostavno mislim da si ti prekrasna!
Ti nisi u mom srcu, ti si moje srce!
Ja ne bi plakao da me napustiš, ja bih umro za tebe!


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



xXx_sLikiCe_xXx =)

kaT jel ti poznata slika? xD sretan
Image Hosted by ImageShack.us


srČeko <3

Ti i ja...
Kakva kombinacija...
Razdvojeni, a ipak smo skupa.....
Ma nije to neka igra glupa...
Ti volis me, ja volim te.....
I do kraja svog zivota, voljet cu te...
I jedva cekam da te vidim i zagrlim....
I kazem ti koliko te volim...
I da to cujem od tebe....
I da te poljubim....


loVe 4-ever <3<3

Ne vjeruj onome tko ti
Kaže ''Volim te'' nego
Onome tko te u suzama
Pita ''Voliš li me?


together cerek
Image Hosted by ImageShack.us

Teško je biti ništa u očima
onoga tko ti znači sve...ali
život ide dalje...ne pita
boli li ili ne!


be hepiiii =)
Image Hosted by ImageShack.us

Ako se ikada sretnemo ti prođi,prodi kao da se neznamo,jedino tako mozes mi pomoći da te prebolim nekako !!!

preKuL sLika =D
Image Hosted by ImageShack.us

reci mi,reci,ako znas tocno kako se ljubi ovako socno. reci mi,reci,kazi mi kazi,ali jos bolje-TO MI POKAZI!! :P

peopLe always leave
Image Hosted by ImageShack.us



hahahah :P
Image Hosted by ImageShack.us



leave me alone
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


kako ti je..
Image Hosted by ImageShack.us



cry
Image Hosted by ImageShack.us


hahahaahhrofl
Image Hosted by ImageShack.us


istina =)
Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us







Image Hosted by ImageShack.us


Love <3
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


istina =(
Image Hosted by ImageShack.us

Xx_sLike ljudoFa_xXx


Antonia


Beka,antonio i anita


Diana


TonČek


Iwana i aniTa


Curke


TeiCa


Ja,tona i erna


Opet naS 3


ja i LiLi <3


ja i moa luDa erniCa =)


opet nas dve-luDaChe =)


teiCa moa- i znam da ce me ubit kaj sam tu stavila al kaj oces dobra je ^^


tonkiCa =)


klaky i petriCa :)


neam komenatara =D


zorana-koju punoo woljam ^^


kat-mali moj emaČ ^.^


luŠa-frČko moj :)


petra
Image Hosted by ImageShack.us


marta =)


klaky





ajme prekjut. awwwww cerek


-Voze se dvoje mladih na motoru.

cura: "Nemoj tako brzo, smanji!!!!!"

dečko: "Ne bas je ludo..."

cura: "Ne,nije...molim te uspori"

dečko: "Reci da me voliš!"

cura: "Znaš da te volim!"

dečko: "Zagrli me"

(cura ga zagrli)

dečko: "Molim te uzmi moju kacigu sa glave meni je tijesna

i stavi je sebi na glavu!!!"

Sljedeće jutro u novinama:

Motor imao nesreću, jer su kočnice popustile,

dvije osobe su bile na motoru-jedna je preživjela,

a druga poginula.

ISTINA JE:Da je dečko ustanovio na pola puta da su kočnice popustile,

a to nije htio reći svojoj curi...

Želio je posljednji put čuti njene riječi- VOLIM TE!

Želio je posljednji put osjetiti njen- ZAGRLJAJ!

Zatim ju je zamolio da stavi njegovu kacigu na svoju glavu,

jer je želio da ona preživi iako je to značilo da će on poginuti...

AKO VOLIŠ NEKOG RECI MU DOK JOŠ NIJE KASNO!

CREDITS

picture: deviantart
base code: blogskins



**_moj prwi poStek_**
30.06.2008. 15:20

eeiii...eo ja odluCila radit blog zato jer su praZnici i dosadno mi je jako pa..xD..
al ono fkt je dosadno..koma..jos sam ja u kazni ..al cu se malo uliZivat i tako to pa vise necu bit..party a znate wec kak to ide xDyes
juCer sam sa starCima morala na mreZnicu i nisam htjela ic jel ono kaj cu tam sa njima xD
isla je neka jos mamina frendica i mogu reC da mi je kasnije bilo okeeeyes
voZila sam se u kanu..rofl znam smijesno al je bas KUL..
i nisam se kupala jel normalno ja pametna nisam uZela baDic al okeee..bit ce prilika sretan
sljedecu nedelju idem sa tinom i jedva cekam yesthumbup
ima i komada..da cure..*lol* party
a doro idem ja sad..mama me cak pustila kod frendice iako sam u kazni al okee..
tak da sad idem kod nje.
kissmah
btw.eo wam rijeCi jedne super pjesme od lane.. thumbup

**_Samo za twoje oci_**


Ja te nocas vidim prvi puta,
A poznam te skoro život cijeli,
Jer te sanjam od kad znam za sebe
A sada nas par koraka dijeli.

Pogled, tvoj me skida.
A ja nocas koda nemam stida,
Pogled, tvoj me pali,
Mi smo odmah jedno drugo prepoznali

Samo za te, tvoje oci
Plesala bi cijele noci.
Samo za te, tvoje oci
I u nebo ja cu poci.

Povedi me sad negdje daleko
Gdje se pjeva samo pjesme stare
I vino se pije kao mlijeko,
A glavno su oružje gitare


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.