~nedjelja, 09.12.2007.

Niniane opet našla mjesto za staviti svoju priču... Priča je ovaj put na temu seksa, pa... Slobodno kliknite.
Posao koji ispunjava snove

Enivej, dosta sam zaposlena, kako na poslu, tako i dovršavanjem diplomskog (koji sam KONAČNO predala, I mean zadnju verziju...), zatim Sferinom radionicom pod nazivom Macanova fantastična (M)učionica (svaki tjedan zadaća nova...), pa Sferom samom po sebi... i tako...
Ne stignem pravo pisati....
Blog, I mean.
Sva sam u jednom projektu na kojem radim i u svim tim svojim trčkaranjima, pišem hvala Bogu barem priče (meni je to, ipak,vrlo važno...)... a treba se i podružiti s ljudima... ne želimo da društveni život pati, zar ne?...

U petak je moja draga Splićanka Diva imala promociju... Bila je preslatka, bilo je jako lijepo (iako razglas nije najbolje radio pa smo "Gaudeamus" ekšli morali PJEVATI). Diva će inače u 3.mj. postati mama i svi smo "maltretirali" njen trbuh (a što mogu kad je bila taaaaako slatka!...) Enivej, navečer smo se svi - skoro cijela naša ženska ekipa s faksa - našli kod Yiche i tamo smo se družili, jeli, pili... Zanimljiv podatak je da smo SVE došle sa svojim boljim polovicama - i to je zapravo ispalo super. Čak nije bilo napetosti koja se obično pojavljivala kad bi se u isto vrijeme na istom mjestu našli ja i Ona ili Merlin i ona ili svi troje... Čuda se ipak događaju... Odrastamo...

Zapravo me zapanjuje kako smo u ovih 6 godina koliko se znamo sve odrasle, postale zrele, ali opet ne dosadno ozbiljne... Fascinantno. Da smo uspjele pratiti jedna drugu na tom putu... i ostati dobre... pa makar se družile jednom u par mjeseci...

Znam, nesuvisla sam... događa mi se to u zadnje vrijeme.... i sad sam na internetu umjesto da mužu, koji će doći s posla svakog trena, kuham ručak.... Gibam.

Ali prije toga - dvije slike koje pokazuju nas sa našim partnerima (napomena - Yichin dragi nije bio tamo, ergo Yicha nije par sama sa sobomwink)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

- 15:53 - Path through the blinding light (5) - Paper vision - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Opis bloga

  • Ovisno o danu, situacijskom okruženju, razini inspiracije i hormona, boji sunca i broju zvijezda na nebu, te o svim drugim faktorima koji mogu utjecati na pisanje...

    contact: niniane@net.hr

    Photobucket



    Tko sam?

    ... nisam purgerica... a možda i jesam;-)
    ...od 15.09.2007.g. udana gospođa;-)
    ... diplomirana psihologica i profesorica psihologije...
    ...(ne)suđeni pisac (u posljednje vrijeme malo suđeniji no prije) i neshvaćeni umjetnik;-)...
    ...zaljubljena u Ljubav, keltsku kulturu i raznovrsne mitologije
    ...povremeno opsjednuta vampirima, duhovima i ostalim paranormalnim fenomenima a la "Dosjei X" (i njima samima)...
    ...ljubitelj spekulativne fikcije...



    online blackjack

    free counters

Linkovi


designed by NLO©, hosted by croBLOGeri.com, brushes made by Vanilla design