~petak, 26.10.2007.

Irski ples!

Naime, Niniane i njen relativno novopečeni suprug Joe (oliti Merlin, kako ga u nekim krugovima nazivaju - hm, možda bih i ja ovdje trebala početi... Ipak, Niniane i Merlin su drevni ljubavni par... hm... Ok, od sad svog muža ne zovem više Joe nego Merlin!), dakle Niniane i njen relativno novopečeni suprug MERLIN danas su bili na svom prvom satu irskog plesa.

Naime (opet), u nagradnoj igri u kojoj sam nedavno sudjelovala, a čija je glavna nagrada bila besplatni tečaj irskog plesa za dvije osobe u trajanju od deset tjedana, bijah izvučena kao jedna od dvije pobjednice i, nakon euforičnih nekoliko dana veselja zbog ostvarenja još jednog sna, danas smo otišli na prva dva sata našeg novog hobija.

Hm, nakon informacije o tome da smo na svadbi imali irski ples, ovo je bilo nekako za očekivati, zar ne?...
Ali ipak, NAGRADA....
Prvi put da sam ekšli nešto osvojila na nagradnoj igri...

Enivej, da ne duljim. Za slučaj da niste dosad čuli za plesnu trupu Irish Maiden, evo par informacija:

Irish Maiden je prva i jedina irska plesna trupa u Hrvatskoj, osnovana pocetkom 2006. Trupu vodi Paul O'Grady iz Dublina.

Glavni cilj Irish Maidena je zabava, uz učenje irskih plesova i upoznavanje novih ljudi. Grupa se sastaje jednom tjedno na tečaju na kojem su svi dobrodošli!

Tijekom protekle godine članovi Irish Maidena sudjelovali su na raznim festivalima (festival Nebo u KSET-u, nastup povodom Dana Sv. Patrika 2006. u Tvornici, nastup povodom irskog festivala u klubu KSET, nastup na Dan Sv. Patrika na Zrinjevcu, festival Cest is d'Best na Trgu Bana Jelacica i Cvjetnom trgu...)


I tako, otišli mi. Bilo je sjajno, naplesali smo se, naskakali, nasmijali, a bome i pošteno oznojili... Jednostavno nemam riječi. Jest da me sad bole noge, ali ehem, nisam baš u formi, treba mi malo vremena da se naviknem na tempo u kojem dva sata gotovo neprekidno skačeš i plešeš... Ipak, davno su prošli moji dani bavljenja folklorom, kad mi je kondicija bila na visini desetog kata (sad sam, hm, u prizemlju...)

Enivej, svima koji su imalo zainteresirani za ovakav način provođenja slobodnog vremena, toplo preporučam. Bacite oko na gore navedeni link, na link u boxu ili jednostavno u Google upišite "Irish Maiden" i - voila!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Opis bloga

  • Ovisno o danu, situacijskom okruženju, razini inspiracije i hormona, boji sunca i broju zvijezda na nebu, te o svim drugim faktorima koji mogu utjecati na pisanje...

    contact: niniane@net.hr

    Photobucket



    Tko sam?

    ... nisam purgerica... a možda i jesam;-)
    ...od 15.09.2007.g. udana gospođa;-)
    ... diplomirana psihologica i profesorica psihologije...
    ...(ne)suđeni pisac (u posljednje vrijeme malo suđeniji no prije) i neshvaćeni umjetnik;-)...
    ...zaljubljena u Ljubav, keltsku kulturu i raznovrsne mitologije
    ...povremeno opsjednuta vampirima, duhovima i ostalim paranormalnim fenomenima a la "Dosjei X" (i njima samima)...
    ...ljubitelj spekulativne fikcije...



    online blackjack

    free counters

Linkovi


designed by NLO©, hosted by croBLOGeri.com, brushes made by Vanilla design