~petak, 07.09.2007.

Veseli apdejt:-)

Dragi moji, Niniane je jučer položila svoj zadnji ispit!... yesparty

Nije bilo jednostavno (naravno, meni u životu nikad ništa nije jednostavno…). Pismeni sam položila na zadnjem ljetnom roku, a kako sam bila uvjerena da ću pasti, nisam došla na rezultate nakon kojih je bio usmeni. Zbog toga mi je profesor rekao da dođem na usmeni na prvi jesenski rok. I tako ja došla – i guess what, nije mogao naći moj pismeni i naručio me za idući tjedan. Okej, rekoh, pozitivna strana – imam više vremena za učenje (i peglanje koje čeka već… ahm, neugodno mi je i reći, mislit ćete da sam loša domaćica). Negativna strana – damn, ne da mi se više učiti i moram se spremati za svadbu koja je 15.09.! I tako sam ja sva jadna došla kod asistentica s kojima sam ok – da bi se ispostavilo da je moj pismeni kod njih u sobi! Ekspresno nakon toga – Niniane na usmenom i uz dobro raspoloženje profesora, položih…
Sad moram doraditi diplomski (prva verzija je napisana i mentorica ju je pregledala), poslati ga članovima komisije i bezbrižno se udati, a nakon toga obrana i… Whew, Niniane postaje prof. psihologije i udana žena!

Gibonni je na Danima piva u subotu ponovno napravio nešto nevjerojatno za mene i Joea. Taj dan je bilo točno 9 mjeseci otkako smo se zaručili (Movie pub, Gibo i «Lipa moja», mi na pozornici… eh), a istovremeno i točno 2 tjedna prije vjenčanja. Pa smo mu samo htjeli zahvaliti. A menadžerica nas je pustila iza stagea i objasnila mu, kad je završio s koncertom, dok su ljudi tražili bis, o čemu se radi – a on nas je izvukao na pozornicu, otpjevao nam «Sad je vrime da se pomirim sa svitom», Joe je opet morao kleknuti, ja isto, poljubili smo se pred cijelom tom ruljom («samo» par tisuća ljudi), Gibonni je u zadnjem pripjevu umjesto «Dobar ti dan» otpjevao «Sretan vam brak», i joooooj, bilo je prekrasno…cerek

A s obzirom da je do vjenčanja još 9 dana i nešto sitno (imam countdown na laptopu), da napišem i ponešto o svojim, kako Khalleb reče, predbračnim razmišljanjima… Ljudi moji, osim što sam na rubu živaca zbog svog pritiska koji prati organiziranje svadbe (doduše, dobar dio tog pritiska je s ovim ispitom pao s mojih leđa), PRESRETNA SAM i ne mogu dočekati iduću subotu… Bila sam na probi haljine, predivna je!... Kupila sam tijaru da i ja budem predivna (u skladu s haljinom)… Dosta ljudi se odazvalo… Sve važne stvari su manje-više riješene… Rješavamo i zaručnički tečaj…
Ima još sitnica koje trebamo riješiti, naravno, i jesam sva nervozna, ali generalno gledano, presretna sam… Još preksutra imam djevojačku – i he he, i to jedva čekam…party

- 16:04 - Path through the blinding light (8) - Paper vision - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Opis bloga

  • Ovisno o danu, situacijskom okruženju, razini inspiracije i hormona, boji sunca i broju zvijezda na nebu, te o svim drugim faktorima koji mogu utjecati na pisanje...

    contact: niniane@net.hr

    Photobucket



    Tko sam?

    ... nisam purgerica... a možda i jesam;-)
    ...od 15.09.2007.g. udana gospođa;-)
    ... diplomirana psihologica i profesorica psihologije...
    ...(ne)suđeni pisac (u posljednje vrijeme malo suđeniji no prije) i neshvaćeni umjetnik;-)...
    ...zaljubljena u Ljubav, keltsku kulturu i raznovrsne mitologije
    ...povremeno opsjednuta vampirima, duhovima i ostalim paranormalnim fenomenima a la "Dosjei X" (i njima samima)...
    ...ljubitelj spekulativne fikcije...



    online blackjack

    free counters

Linkovi


designed by NLO©, hosted by croBLOGeri.com, brushes made by Vanilla design