~nedjelja, 12.03.2006.

Povratak u irskom ritmu:-)

Kao prvo, isprika svim mojim milim čitateljima i vrijednim komentatorima mojih riječi, i ljudima čiji sam ja vrijedni čitatelj i komentator - jer ovi su mi dani bili teški, bilo je nekih stvari u njima kojih sam se tek dotakla u prošlom postu jer ih ne želim opisivati ovdje - prebolno je..., pa sam zanemarila i blog svoj i druge blogove vrijedne... Nastojat ću ne više:-) Pa i sad žurim... jedva sam osposobila internet doma, ali moram napisati pokoju riječ...
Konačno sam vratila izgubljene postove i to u njihovom prirodnom i kronološkom slijedu - komentare sam ostavila unutar pojedinog posta u Italicu, jer mi ih je previše žao i previše ih cijenim da bih ih izbrisala, a zaista ne znam postoji li način da ih vratim u prostor koji je i predviđen za komentare... pa ako netko ima tu info..
Sinoć sam bila u "Ksetu" s Vilom, Cximom, Kokom i jos jednom Vilinom frendicom na radionici irskog plesa i zatim koncertu dva benda koji sviraju irsku glazbu - i bilo je naprosto FENOMENALNO! :-))) Naplesala sam se, ah, kao rijetko kad - fascinirala me vlastita sposobnost da izdržim toliko dugo u neprekidnom skakutanju (kako se to obično i radi na irish glazbu, zar ne...) iako inače baš i nisam u formi (i već si mjesecima obećavam krenuti na neki fitness ili takvo što...) - jer zamislite, nijednu pjesmu nisam pauzirala! Koje postignuće! A naprosto moram nahvaliti članove plesnog ansambla (ne znam kako bih to drugačije nazvala) Irish Maiden koji su izveli dvadesetominutni program isprepletenih različitih irskih plesova uz - baklje! Predobro! Tako mi se svidjelo to njihovo plesanje (i činjenica da se za plesati takav ples mora biti u dobroj formi... hm...) da sam počela razmatrati mogućnost da im se javim ako budu tražili nove članove (a navodno bi uskoro mogli)... Čak sam i plesala s jednim Ircem (skužio je da mu piljim u noge i pokušavam skužiti korak, pa me povukao na podij da mi pokaže kako to ide), i zapanjujuće brzo sam uhvatila korak, pa mi je na kraju rekao da mi to jako dobro ide... Još sam i uspjela uhvatiti CD grupe Slip koja je svirala (www.sliptheband.com)
Sve je, vidite, išlo apsolutno savršeno... osim što mi je falio moj Joe koji ima sličan ukus za glazbu kao ja pa bi mu se sigurno svidjelo da je bio tamo.
No naravno, kako to obično u životu biva... Pojavila se Ona, s ekipom s kung fua (dotična to, naime, trenira) i cijelo vrijeme bila na balkonu - a ja sam se, priznajem, u prvi mah sledila ugledavši Ju (mislim, helou, postoji li ijedno mjesto kamo mogu otići a da ne naletim na Nju?! Pa Ona čak ni ne voli takvu glazbu!), no onda sam odlučila ne dopustiti se da mi pokvari večer. Naposljetku, ako ja volim takvu glazbu i super mi je plesati na nju, tko je Ona da mi to pokvari, bilo svojom prisutnošću, bilo pogledavanjima i komentiranjima s frajerima s kung fua kojima je bila okružena (i, hm, pokazivanjem na mene i slično... Ne, nisam paranoična!)? Nitko!
Čak sam dobrim dijelom uspjela u tome...
Naravno, poljuljala mi se sigurnost u "Mene to ne dira" stav kad se nakon koncerta cijela Njena ekipa uputila ravno u The Birc, gdje je upravo radila moja Brady i kamo sam ja imala namjeru otići poslije koncerta... Naposljetku nitko od svih nas nije otišao u The Birc jer je bila pregrozna gužva, ali eto, nije u tome stvar...
Napisah, eto, solidan post... Sutra ću pokušati uloviti vremena na poslu pa se baciti an pisanje komentara ljudima navedenim na početku zapisa...

Ajme, sve me boli... :-)))))))))))))

- 21:09 - Path through the blinding light (11) - Paper vision - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Opis bloga

  • Ovisno o danu, situacijskom okruženju, razini inspiracije i hormona, boji sunca i broju zvijezda na nebu, te o svim drugim faktorima koji mogu utjecati na pisanje...

    contact: niniane@net.hr

    Photobucket



    Tko sam?

    ... nisam purgerica... a možda i jesam;-)
    ...od 15.09.2007.g. udana gospođa;-)
    ... diplomirana psihologica i profesorica psihologije...
    ...(ne)suđeni pisac (u posljednje vrijeme malo suđeniji no prije) i neshvaćeni umjetnik;-)...
    ...zaljubljena u Ljubav, keltsku kulturu i raznovrsne mitologije
    ...povremeno opsjednuta vampirima, duhovima i ostalim paranormalnim fenomenima a la "Dosjei X" (i njima samima)...
    ...ljubitelj spekulativne fikcije...



    online blackjack

    free counters

Linkovi


designed by NLO©, hosted by croBLOGeri.com, brushes made by Vanilla design