~petak, 03.03.2006.

Srce u travi

Istrgnuto, obliveno krvlju
Srce u travi,
Crveno, kuca jedva čujno.
Okrutno iščupano,
U boli oplakano,
Srce u travi.

Tupo zurih u njega,
Ne vjerujući očima
Što gledaju to nesretno
Srce u travi.

"To je moje!", kriknuh bolno.
"To je moje srce u travi!",
Vrisnuh u spoznaji gorkoj.
Padoh na koljena
Pred tim usamljenim
Srcem u travi.

U pogledu praznina, u grudima šupljina.
Klečah u viziji mračnoj,
Ukočeno zureć u svoje
Istrgnuto, ostavljeno, izgubljeno
Srce u travi.


Bit će da se danas ovako nekako osjećam... Bit će i da je razlog tome u maminom pozivu koji mi je dao do znanja da mi brat nikad u školi nije bio u ovakvoj krizi i da će vjerojatno pasti razred... mislim, kako je krenulo, hoće... a ja sam već umorna od natezanja s njim i njegove škole, umorna od toga što se moje mišljenje i (ha, stručni!) savjeti nisu cijenili kad je bilo potrebno, posljedice čega su vidljive sad, a... a njemu je jedino stalo do cure, svirke i glume (kako u kazalištu, tako i u stvarnom životu, očito). Sve ok, znam kako je to imati 16 godina, ali helou, ja ni u svojoj najbuntovnijoj fazi nisam prolazila s manje od 4... Najviše boli to što znam da nije glup - au contrair. SAMO JE LIJEN!
Sad sam trenutno tako ljuta na nejga i toliko RAZOČARANA da nemam volje ni za što... :-(


- 13:08 - Komentari (10) - Isprintaj - #
U toj ti knjižici piše:svaki dan ti da savijet.Na početku upišeš masnoće i vodu u tijelu(a to izmjeriš u dm-u),upišeš u tu knjižicu i svaki dan ti govori šta radiš(kako jesti,kakve vježbe),piše da si u srijedu ujutro namočiš ručnik toplom vodom i razbuditi ćeš se i to potiče cirkulaciju(probala sam danas i djeluje,u ponedjeljak počinjem se toga pridržavati,idem trčati...),kad dođeš do kraja izmjeriš koliko sada imaš manoće i vode,kila,opseg struka... (kazzoo 03.03.2006. 13:52)

auuuuu..... nalazila sam se u slicnoj situaciji... moj je brat takodjer jako pametan, ali je imao vise otezavajucih okolnosti (po mojoj khm"strucnoj" psiholoskoj procjeni): 1. jako je zatvorena osoba, 2. isao je u istu školu ka i ja pa su profesori ocekivali puno od njega - kada nije ispunio ta ocekivanja, nastojali su ga losim ocjenama "potaknuti" da se potrudi..... samo, on ima disleksiju i to malo tezi oblik, ni čitanje ni pisanje nisu mu bili ni lagani ni normalni, ka sta su nama... za svaku recenicu morao se potruditi dvostruko vise nego drugi... samo profesori (neki) nisu imali bas previse razumijevanja prema njemu... ali malkice sam skrenila s teme.... evo: nemoj se zamarati s njim... sada je kasno da intervenirate - znam po sebi.... pustite ga stat, naravno do nekih granica .... nastojte ga okrenuti na "pravi" put, ali blago... ako probate silom, samo ce postati tvrdoglaviji.... kroz takve faze smo svi prolazili, pa ce i on proci.... pamet, nazalost, ipak nije urodjena, vec dolazi s vremenom.... ;) isto tako,, vrijeme je lijek i za lijenost.... to znam iz osobnog iskustva! btw, hvala na komentaru, svidja mi se nacin na koji ti prija razmislja ;) i drago mi je da sam uspila "stručnjake" ZADOVOLJIT (....ako sad imas kakvih preveznih primisli, u vezi ove rijeci, u pravu si.......) :D :D :D look sharp - I'll be reading YOU!!! :)))) (azra 03.03.2006. 15:10)

ma ja sam samo psiholog amater.... stvaram zakljucke citajuci izmedju redaka... promatrajuci.... osjecajuci.... uglavnom pogodim.... ali i grijesim.... anyway... voljela bih da sam studirala psihologiju.... privlace me ljudi i volim saznavati sto se nalazi iza vanjstine.... mozda jednog dana.... cisto za moje vlastito zadovoljstvo.... a sto se tice tvog brata... samo da kazem... nisam rekla da mu pustite, vec da ga pustite.... kao sto si sama napisala - steta je vec ucinjena.... malosto se moze sada napraviti da ju se popravi.... uh! a poznajem i jednog tocno takvog kao sto je tvoj brat.... ista situejshn, samo sto nije u mojoj obitelji... razmazen do besvijesti.... samo on zna najbolje.... "terorizira" cijelu obitelj.... upada u pizdarije.... iskoristava gdjegod stigne.... i nije nimalo nesretan.... (da te citiram :)) e jebiga... zivot je najbolji ucitelj....a posto studiras psycho - logiju, znas da bi se tu i tvoja mama trebala drugacije postaviti, zar ne..... uffff.. opet se ja raspricala .... nadam se da neces pocet kolutat ocima cim vidis neki moj "psiho - filozofski" komentar... ;) i ti si meni super... pa bih zeljela da nastavimo druzenje... xo (azra 03.03.2006. 16:05)

ako se nadas ostajes razocaran.... treba se nauciti na ljude...razocaranja...padove.. . sanjaj... zivi ... i otisni svoj brod zivota prema sjeveru...kissa (emotion79 03.03.2006. 17:30)

Medena, nije ni čudo da se tako osjećaš....pa tako bi valjda svi. Ipak se radi o tvom bratu i njegovoj budućnosti na neki način. Ujedno ako ti je brat, i jeste...predpostavljam da imate svoje sličnosti....dakle, glup nije (nikako) već se vjerojatno radi o "lijenosti", kao što si i sama napisala. Osim toga, koliko znam, on je mlađi od tebe, zar ne? Ako je tako...može biti i to,zapravo ona činjenica...da muškarci kasnije sazrijevaju...pa samim time vjerojatno su mu neke stvari puno bitnije od učenja. Ali, vjerujam da će biti dobro....pogotovo kad ti budeš s njim razgovarala. Eto, sunčice moja....lijep ti vikend i uživaj koliko god možeš. A za pjesmicu opet mogu samo reći....krasno i veoma lijepo. Pusica i topli pozdravček medena. Cmokkkkk. (teuta 03.03.2006. 17:47)

hej. uffffffffff. sada ja vidim kako je mojoj sisterki. i ja isto imam 16 (uskoro 17) i također sam ful lijena. ufff. mislim... prođem ja sa 4 ali uz provlačenje jer mi se jednostavno ne da učit. a da na dan samo jednom pročitam ono što smo radili na satu mogla bih proći sa odličnim. ali ne. prije ću sjediti i buljit u prazno, slušati muziku, slikati po zidu, pisati pjesme, i raditi slične sitnice koje će mi ispuniti i to malo vremena što imam, nego pročitati dvije stranice gradiva, pa čekam da mi se nakupi, pa si tek jednom pročitam svih 50 stranica prije testa toliko da dobijem trojku jer mi je to dovoljno. a znam da ću se kasnije kajati zbog ovog današnjeg razmišljanja. ..uf. a još mi je gore sada dok sam shvatila kalko se moji nerviraju zbog toga. uh. stvarno se trebam primiti posla. da. ah.. ma da te ne gnjavim previše... uživaj. nemoj se previše bacati u bed radi buraza. promijenit će se on. da. sve bude oke. ajd uživaj. pa-pa (zombijka 04.03.2006. 00:37)

Ciao, ma proći će ga i taj period, ne brini... Sad su mu cure na pameti, svirka, bend, ali i sam vjerojatno zna, ili će saznati, da si bez škole nitko i ništa u ovom današnjem svijetu. Žalosno, ali tako je. Svi traže papire, potvrde, gledaju koliko toga si položila... Trgnut će se on, ali mislim da ga ne bi trebalo forsirati jer će se onda još više zainatiti, a to nije baš dobro... (shrimpy 04.03.2006. 15:20)

AAAAA Krvavo.Kad sam naslov vidio odmah sam znao da će biti morbidno.Jaka pjesma jaka.Pogodi te.Kako si ti? (Cliff Burton 04.03.2006. 18:00)

hi hi hi.... mogu li iskopirati ovaj tvoj opis sebe koji si ubacila sa strane pa stavit na svoj blog ;))))) samo cu promijeniti ime mjesto rođenja i boravka ha ha ha (azra 04.03.2006. 18:32)

heh... tako je to s deckima... Mi zenskinje valjda u podsvjesti imamo upisano izvrsavanje obveza, a prepustamo se buntovnistvu samo u slobodno vrijeme. Drzim fige za bracu, valjda ce se ipak provuci ;) (evenstar 05.03.2006. 00:20)

- 13:08 - Path through the blinding light (0) - Paper vision - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Opis bloga

  • Ovisno o danu, situacijskom okruženju, razini inspiracije i hormona, boji sunca i broju zvijezda na nebu, te o svim drugim faktorima koji mogu utjecati na pisanje...

    contact: niniane@net.hr

    Photobucket



    Tko sam?

    ... nisam purgerica... a možda i jesam;-)
    ...od 15.09.2007.g. udana gospođa;-)
    ... diplomirana psihologica i profesorica psihologije...
    ...(ne)suđeni pisac (u posljednje vrijeme malo suđeniji no prije) i neshvaćeni umjetnik;-)...
    ...zaljubljena u Ljubav, keltsku kulturu i raznovrsne mitologije
    ...povremeno opsjednuta vampirima, duhovima i ostalim paranormalnim fenomenima a la "Dosjei X" (i njima samima)...
    ...ljubitelj spekulativne fikcije...



    online blackjack

    free counters

Linkovi


designed by NLO©, hosted by croBLOGeri.com, brushes made by Vanilla design