~petak, 10.02.2006.

Kim pošandrcao, a sustav pao!

Svijet je, naime, poludio!
Jučer je naš mili, dragi zeko Kim (kojeg je Kapljica u međuvremenu počela oslovljavati u ženskom rodu, iako sam ja i dalje sklonija povjerovati da imamo muškog zeca) totalno poludio. Mislim da je zaista u pubertetu i da mu divljaju hormoni (zato i jesam sklonija povjerovati da je muško!) i da mu se pari oliti seksa, jer na mahove pošizi toliko da se počne zaletavati u "zidove" svog kaveza, vrtjeti se u krug, i tome slično. Osim toga, postane agresivan - pa je ugrizao Lika, Kapljicu i Zmiju (jedino mene još nije, he he...) I proizvodi neke čudne zvukove (JESTE LI ZNALI DA SE ZEČEVI GLASAJU?! Ja ne!), slične tihom cviljenju ili škripanju. Nevjerojatno. I otkrio je kako otvoriti kavez i pobjeći van! Inteligentnog li zeca!
S druge strane, nama je u firmi danas pao cijeli sustav, internet, intranet, još neki sustavi koje za svrhe bloga nije nužno navoditi imenom - enivej, kaos... Čak nije bilo toliko strašno kaotično koliko tiho - pritajena prijetnja poslovanju, ha!... zapravo nisam imala što raditi jer niti dopise nisam mogla printati (printeri su umreženi). Nisam mogla ni otvoriti kalendar od Šefice u Outlooku. Skoro pa sam požalila za vremenima kad su tajnice i pomoćnici direktora sve živo pisali rukom...
Naravno, sad kad se sustav podigao, imam dosta posla, ali u prekidima pišem ovo...
Ta današnja tehnologija... Kad se to desilo, odmah sam se sjetila "Terminatora" i pomislila - Oh, ne! (ne da mi je palo na pamet da će se sad sustav okrenuti protiv nas, da će mi kompjuter eksplodirati u facu ili lift pojuriti s najvišeg kata dolje kako bi me zdrobio - samo sam pomislila, kako bi sjajna SF priča to bila, a još kad bi se zbivala u stvarnosti...)

- 16:23 - Path through the blinding light (15) - Paper vision - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Opis bloga

  • Ovisno o danu, situacijskom okruženju, razini inspiracije i hormona, boji sunca i broju zvijezda na nebu, te o svim drugim faktorima koji mogu utjecati na pisanje...

    contact: niniane@net.hr

    Photobucket



    Tko sam?

    ... nisam purgerica... a možda i jesam;-)
    ...od 15.09.2007.g. udana gospođa;-)
    ... diplomirana psihologica i profesorica psihologije...
    ...(ne)suđeni pisac (u posljednje vrijeme malo suđeniji no prije) i neshvaćeni umjetnik;-)...
    ...zaljubljena u Ljubav, keltsku kulturu i raznovrsne mitologije
    ...povremeno opsjednuta vampirima, duhovima i ostalim paranormalnim fenomenima a la "Dosjei X" (i njima samima)...
    ...ljubitelj spekulativne fikcije...



    online blackjack

    free counters

Linkovi


designed by NLO©, hosted by croBLOGeri.com, brushes made by Vanilla design