~petak, 13.01.2006.

PETAK TRINAESTI!!!

Jaoj... tek kad sam uspjela poslati prošli post skužila sam da je ovaj kobni datum i da je možda UPRAVO TO razlog što mi server konstantno radi probleme... U svakom slučaju, BE AFRAID, BE VERY AFRAID, rekla bi jedna moja nekadašnja frendica koju nisam vidjela već sto godina (otkako su nam se putevi, ah, razišli, i svaka krenula ganjat svoju karijeru, ha ha...).
Splasnuo mi je zanos vezan uz detektivsko istraživanje onog mysterious bloga. zapravo mi se čini da je slučajnost IPAK prevelika i da su šanse da od svih blogova nabasam baš na Njen fakat minimalne... tako da... (No opet, tko zna, možda kad u nedjelju pogledam Poirota opet šiznem i poludim za takvim stvarima. Tko zna...)
Pozdrav svima, koliko vas ima - i ISKRENO se nadam da mi server ovaj put neće raditi nevolje... (prošli post sam pokušavala poslati jedno 5-6 puta...)

- 08:42 - Path through the blinding light (0) - Paper vision - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Opis bloga

  • Ovisno o danu, situacijskom okruženju, razini inspiracije i hormona, boji sunca i broju zvijezda na nebu, te o svim drugim faktorima koji mogu utjecati na pisanje...

    contact: niniane@net.hr

    Photobucket



    Tko sam?

    ... nisam purgerica... a možda i jesam;-)
    ...od 15.09.2007.g. udana gospođa;-)
    ... diplomirana psihologica i profesorica psihologije...
    ...(ne)suđeni pisac (u posljednje vrijeme malo suđeniji no prije) i neshvaćeni umjetnik;-)...
    ...zaljubljena u Ljubav, keltsku kulturu i raznovrsne mitologije
    ...povremeno opsjednuta vampirima, duhovima i ostalim paranormalnim fenomenima a la "Dosjei X" (i njima samima)...
    ...ljubitelj spekulativne fikcije...



    online blackjack

    free counters

Linkovi


designed by NLO©, hosted by croBLOGeri.com, brushes made by Vanilla design