subota, 19.09.2009.

Prešle je pune vremena od gda sem zajni put pisala al evo bum opet. U međuvremenu sem se posvadila z Anu i s Tinu. Z Tinu sem si opet dobra i to od ščera. Il prekščera ne znadem točne. Složila sem si čak i msn i fajs. Iako mi je fajs sranje osim kaj se spominam z Anitu. Jadnica još nije rodila, a ja ju zajebavam. Upisala sem se v umjetničku školicu i ima ok dece. Ne, nesu si pankeri i to. Al ima jako mali broj cajkaša i cajkuša. To mi se ne sviđa. Jedna djevojka mi nimalo ne odgovara. Al jebiga nemoreju mi si biti po ukusu. I što da još kažem? Ispričavam se Gabriele ak kaj ne razme. Zapravo ispričavam se semi kaj nekaj ne razmeju al jebiga ja ovak govorim i tačka. Primetila sem da nemam više tak pune zajedničkeji temi i mišljena z Tinu. Ne znam zakaj. Napisala sam pričicu jednu lepu i super, al nigda se ne ostvarila. Nema veze maštati morem. Sad sam 100% sigurna da nebu niš od moje proslave rođendana na način koji sem ja štela zate kaj su Bandera i Čile zajebli stvar. Čitala sam male na forumu o tomu i fakat su smešni ti forumaši. Zascala sem se od smeha. Jebemu Banderu i jebemu publiku. Žal mi je kaj to moram reči al publika je bila sramotna. Strava i užas. Jebote neda mi se v školu. Prelađena sam pak i moti mi se posreči pa nem morala v sredu v školu hihihihihi. A i Rebelde nesem gledela već dugo, a obožavam tu seriju. Ako šte ima pesmu 200 na sat neka mi pošalje čim pre. Moram se dokopati te pesme. Predobra je, a pogotovo Ivan Gavrilović. A joooooj tužna sam. Kvragu ovaka prilika mi se više nigda ne ukazala. I jebemu Digi da mu jebem moram nagovoriti Vladeka da zeme nekoji drugi satelit npr. B-net il nekaj drugo s SK-om. Iđem sad otiti glet onaj sexy videjo na jutubu. Hihihihihihihi.

Ninek

- 12:10 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2009  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Rujan 2009 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

baba štefa je sranje

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis


Mirna i Matea
Ana
Katica
Rafaelova stranica

IME: Ninek
VOLIM: svoje prijateljice, obitelj, gledeti tenis, Nadala, pisati gluposti, zajebavati Mirka i Mareka
NE VOLIM: nogomet, Kršakicu, Štefu, dok poštar donese velik račun za internet, cigarete, krvave filmove
VIKEND AKCIJA: Pozivam sve svoje prijateljice na zajebavajne babe Štefe koje je bile odgođeno