utorak, 14.10.2008.

Razjareni postek

Dragi moji, danas imam malo više inspiracije i emocija koje moram istrpati van iz sebe. Ima i jadikovanja i smijeha pa poslušajte. Škola mi se danas tolko zgadila da uopće više neću iti u nju. Ovaj usrani Črni s pokorekteranemi trepavicami podelil nam je pismene opomene zate kaj je nekoji idiot vužgal šibicu v razredu. To je fakat idiotski. Mislim, kaj je taj nešte štel s tem pokazati? Da zna vužgati predmet, da je sposoben dočarati plamen? Ako je već štel biti faca mogel je priznati. Kad si bole razmislim ima praf ona naša žena zmija. Tko got je to napravil idiot je i razjaril me one, do kraja, a i ovak sem već bila razjarena. Postoji mogućnost da nešte od profesorof ovo prečita pa ovim putem poručam Črnomu (makar i mene pokorektera trepavice): ČRNI, MANI SE ČORAVA POSLA. Biologija mi se tolko zgadila da ja ne znam kak bum odgovarala to gradivo. Znam ja da je se to prirodne i ta sranja, ali ljudi, mene je pripovedanje o tomu neugodne. Dala mi je 3 žena zmija. Mrzim ovu s hrvatskoga. Moram poručiti još nekaj: PROFESORICE MARIJANA, VRATITE SE. Jebote, dala mi je minus, a imela sem su zadaću osim jebenoga 5. zadatka. Na švabskom sem prvi put v životu dobila 4 z odgovaranja. Matea je nekaj baljezgala o Nadalu pa poručam i Matei: DA MATEA, LUDO SAM ZALJUBLJENA U NADALA. Malo više o tome u dijelu koji slijedi.
Ja volim (ne znam el se to more tak nazvati, Mirko je rekel da se to zove žudnja) Rafaela do Boga i nazaj. Meni je on toliko simpatičan i zgodan iiiii ne znam koju reč iščem, ali ja ne znam kaj bi da više ne vidim ni jeden njegov meč do kraja života. Ovu noć ostajem budna i gledam njegov meč ak ga ne prebaciju za zuta. Nesem gledala niš njegovo od poraza od Muraya na US openu. Jedina moja želja kaj se čini ostvariva u vezi z njim su olimpijske igre u Londonu 2012. Ona bu mi falele još samo pol godine do 18. A i London nije tak daleko. Da sad imam 18 bila bi ja trenutno u Madridu, vjerujte mi. Če nikak drugač fkrala bi dele negde nekakov motorni čamčić i po vodice, krej Italije lepo na Mallorcu i od tam bi lafko do Mardida. Jest da nije baš blizu, ali heeej, to je Španjolska, Espana, Spanien. Yo quiero Rafael. Bokić.

Ninek

- 18:39 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Rujan 2009 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

baba štefa je sranje

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis


Mirna i Matea
Ana
Katica
Rafaelova stranica

IME: Ninek
VOLIM: svoje prijateljice, obitelj, gledeti tenis, Nadala, pisati gluposti, zajebavati Mirka i Mareka
NE VOLIM: nogomet, Kršakicu, Štefu, dok poštar donese velik račun za internet, cigarete, krvave filmove
VIKEND AKCIJA: Pozivam sve svoje prijateljice na zajebavajne babe Štefe koje je bile odgođeno