nedjelja, 05.10.2008.

Tko rano rani cijeli dan je umoran

Bokić. Snećka mi je bile male dosadne pa sam otišla k babe i pozvala Jorgovana i ekipu pa smo otišli u Jorgovanov kafić. Njegov stari je ko i obične dal alkohola za badov, a Mile se naduvaval. Male smo igrali biljar pa smo očli saki svojim putem. Prije, toga dana čula sam se z Anu i dogovorile smo se da na mešu idmo v 8 h. Mene je bolše iti v jutre zate kaj ima više mesta za sedeti. Bil je i Mirko. Zgleda da je ružil prošlu noć zate kaj mu je glava samo klonula. Dobre da se nije još tam i zrušil. Morete misliti kak mi je dosadne kad sem se male prije igrala s malu Teu i to boksale smo vreću i dragale mačka Šemsu. Tina mi javlja da je Petruška vlovila buket pa valda to znači da bu uskoro se oženila iako ja ne verujem u ta sranja. Ali verujem u male zelene. Mora da su tam negde vane i vrebaju prigodan trenutak da nas istrebiju. Baš bi štela videti kak zgledaju. Verujem da su višeši od Četke(dragi mi prijatelji znaju na koga mislim). Idem spat. Bokić.

Ninek

- 10:48 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Rujan 2009 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

baba štefa je sranje

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis


Mirna i Matea
Ana
Katica
Rafaelova stranica

IME: Ninek
VOLIM: svoje prijateljice, obitelj, gledeti tenis, Nadala, pisati gluposti, zajebavati Mirka i Mareka
NE VOLIM: nogomet, Kršakicu, Štefu, dok poštar donese velik račun za internet, cigarete, krvave filmove
VIKEND AKCIJA: Pozivam sve svoje prijateljice na zajebavajne babe Štefe koje je bile odgođeno