subota, 04.10.2008.

Probavne smetnje

Bok. Mirna mi je složila blogek zate kaj si ja nesem mogla zmisliti adresu pa sem poludela i najreši bi hitila kompjuter vun čez oblok. Rafaelu je bil imendan 28. 9. ali još mi nije bil blog u sposobnosti pa nesem niš pisala. Tinek je na neke svadbe i piše mi da je dosadne i to opako. Ja imam probavne smetnje pa me to zajebava. Mama je Nikole našla cigaretline pa je moguće da nebu niš od subote druge. I mislim da sam se povedla. E da... drago mi je kaj je iz Big glupana otpala Rina. Jedina prava tam je Valerija moja domaća. Denes sem nekaj male gledela tenis prije veronauka ali je Štefa mam počela mumlati... jebem ju glupu. Da bar crkne čim prije. Babe Mice nije dobre i će vmerne plakala se bum zate kaj je dobra i uvek se je kartala z menu. Bokić.

Ninek

- 16:29 -

Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Rujan 2009 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

baba štefa je sranje

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis


Mirna i Matea
Ana
Katica
Rafaelova stranica

IME: Ninek
VOLIM: svoje prijateljice, obitelj, gledeti tenis, Nadala, pisati gluposti, zajebavati Mirka i Mareka
NE VOLIM: nogomet, Kršakicu, Štefu, dok poštar donese velik račun za internet, cigarete, krvave filmove
VIKEND AKCIJA: Pozivam sve svoje prijateljice na zajebavajne babe Štefe koje je bile odgođeno