Something about ME:
Volim:


zabavu,duge izlaske,
pustolovine,moje prijatelje,
moju dragu Ekonomsku školu,
rukomet
mmm....muški rod, piti,uživati....
iskrenost,tolerantnost....
pjesme poput ovih na blogu...


....najbolji prijatelj.....

Živim, a osječam da nisam živa
Jedne sam noći tvoja bila
I mjesto da se kajem,pola života dajem
Da bi te opet ljubila.
A ljubav s najboljim prijateljem,tuga
Nema ni ljubavi ni druga
A baš te viđam često
Ovo je malo mjesto
Da bih od tebe pobjegla.

Tijelo uz tijelo kad smo pripijeni
Iste su misli tebi i meni
Nisam ti rekla hajde me oženi
Želim samo isto što i ti.
Tijelo uz tijelo kad smo pripijeni
Iste su misli tebi i meni
Nisam ti rekla hajde me oženi
Želim samo isto što i ti.
Ono malo ljubavi.


Tama tako mi prija ovih dana
Svi oko mene, a ja sama
Jedni mi nude
Drugi mi sude
Što samo tebe želim ja.
A ljubav s najboljim prijateljem,tuga
Nema ni ljubavi ni druga
A baš te viđam često
Ovo je malo mjesto
Da bih od tebe pobjegla.


kiss cerek headbang

MY ICQ number:
260-002-977


LINKOVI:

blog.hr
vip.hr
iskon.hr

Blogichy koje chitam...party


Marina (moja sekich)
Alen (voli papige-mene:-))
Bojana
Jasnich
Ivana (peewa)
Cicko iliti Sisko
Ivana
Trojka iz 4.b


...COLONIA...


JAČA NEGO IKAD

Nocas skidam masku samoce
i sve nacrtane osmijehe
na putu gdje sam stala
cekaju stijene i kamenje
Sad imam korak laksi od pera
hodam pravo, ne zastajkujem
ne mogu me prevariti vise
ni oaze ni pustinje
Dobri dusi na mome dlanu
kao zvijezde vodilje
sama protiv oluje
sama protiv sudbine

Jaca sam nego ikad
osjecam snagu ljubavi
osjecam vatru u venama
vodu na usnama
Jaca sam nego ikad
osjecam snagu ljubavi
osjecam ponovo novi dan
srce je uragan
Sad imam korak laksi od pera
hodam pravo, ne zastajkujem
ne mogu me prevariti vise
ni oaze ni pustinje
Dobri dusi na mome dlanu
kao zvijezde vodilje
sama protiv oluje
sama protiv sudbine



ŠTO MI JE OVO TREBALO

Sto mi je ovo trebalo
da se u tebe zaljubim
sad mi se cini blesavo
sto sam s tobom mogla bit
jer u tvojoj glavi
opasan je ego trip
Sto mi je ovo trebalo
da se ponizavam do dna
kasno palim ali znam
vise ni u ludilu
ne bi ti pomogle ni carolije
pa ni voodoo
I svi ste slicni
kao jaje jajetu
kad treba, onda znas
pa me vise ne trebas
ostavljam tvoj svijet
poslusaj za kraj,
na mene je red
Sto mi je ovo trebalo
da trosim zivot svoj
na neke tvoje gluposti
koje razumijes samo ti
i sad kad odlazim opet
glumis mangupa
Sto mi je ovo znacilo
samo dobra lekcija
da prvo glavom onda srcem
krenem s takvima
mozda i tebi svane
pa postanes pametniji




NAJBOLJE OD SVEGA


Zelimo istu stvar
zbog cega onda takav stav
osim ako je tvoja ljubav
samo otmjena laz
Gdje bi bio bez mene
hajde probaj sjeti se
jeftine zabave, kocka
zivot na ulog nista il’ sve
Da bar okrznu te ove moje rijeci
pa da mirno mogu, mogu leci
u nadi da ipak postoji nacin
da te vratim

I mislim na tebe sad
a s tobom koji je vrag
u nasim tijelima gori plamen, znam
ja sam ti sve, sve sto ti treba
ja sam ti najbolje od svega

Gdje bi bio bez mene
hajde probaj sjeti se
jeftine zabave, kocka
zivot na ulog nista il’ sve
Da bar okrznu te ove moje rijeci
pa da mirno mogu, mogu leci
u nadi da ipak postoji nacin
da te vratim


SVIJET VOLI POBIJEDNIKE


Stisni sake, stisni zube
budi sto jesi, pokazi sto znas
hodaj pravo, ne gubi nadu
imaj vjere, tvoje vrijeme ce doc’
Jer zivot nije ni bajka ni san
zivot nas tjera u novi dan
preko trnja i kamenja
ponesi boje svojih zastava

Svijet voli pobjednike
voli zlatno znamenje
kada si prvi svega si vrijedan
na tronu moze biti samo jedan
Na tvome putu uvijek ce biti
onih sto mrznjom krecu u boj
njihove duse su sitne duse
njihova srca su bez ljubavi
Jer zivot nije ni bajka ni san
zivot nas tjera u novi dan
preko trnja i kamenja
ponesi boje svojih zastava



VARALICO


Sve neprospavane noci
oprostit’ ti necu moci
ni za brdo zlatnih dukata
valjda hoces da poludim
sta mi treba da mi ljudi
kada prodjem pogled spustaju
I nakon svega opet lazes
da je sve to ljubav kazes
reci cu ti sta me muci
ljubav te trebala vratit’ kuci

Varalico, nek te druga ima
samo priznaj tu pred svima
da li si me ikad volio
varalico, siroka ti polja
sta je ceka ne zna ona
case tuge, noci duge
a nigdje tvoga ramena
Na krevetu bijelom mekom
zaprlj’o si ruke grijehom
njene kose ti si raspleo
sad pogledaj u oci moje
to sto vidis suza to je
ne sto moje srce voli
nego sto me dusa boli



AKO ODEŠ

Gledam ti lice,
slusam besmislice
kao da su rijeci stranca
nudis mi stalno
neku drugu ljubav
reci mi cemu sve ovo
Zar nismo ti i ja
kao savrsena harmonija
mozda su note postale nijeme
izgubljene u tvojim lazima

Ako odes ne okreci se
cekaju te mokre ulice
samo idi prezivjecu ja sve
i prije sam bila bez tebe
Gledam u lice kukavice
kao da te ne poznajem vise
nudis mi rame,
svoje prijateljstvo
reci mi cemu sve ovo
Zar nismo ti i ja
kao savrsena harmonija
mozda su note postale nijeme
izgubljene u tvojim lazima



TAKO KRATKO TE ZNAM


Ne postoji rjec kojom rekla
bih ti koliko znacis mi
ne postoji taj nitko kao ti
sto me moze razumjeti
Jer meni samo malo treba
samo mala mrva ovog neba
mojoj pjesmi ti si svaka nota
ljubav je moja veca od zivota

Tako kratko te znam i ne postoji dan
da ne osjetim da za tobom ludim ja
kraj tebe izgubim dah
pretvorim suze u prah
uz tebe zaboravim na sve
Na ramenu tvom uvjek
rastopim se i vrijeme zastane
ne postoji taj nitko kao ti
sto me zna razumjeti

Jer meni samo malo treba
samo mala mrva ovog neba
mojoj pjesmi ti si svaka nota
ljubav je moja veca od zivota




smijeh smijeh smijeh smijeh smijeh smijeh smijeh
cerek cerek cerek cerek cerek cerek cerek
wave wave wave wave wave wave wave
kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss
Nesretne ljubavi....
cerek
TAKO MLADA,TAKO MLADA
noću sama lutam ja
zar ne zvući ko balada
MOJA BIOGRAFIJA.


Zauvijek ću da te volim već sam čula to
pa te pitam dal to važi i kad je gotovo.
Da li ispod crnog oka lažna zvijezda sja
prepuna je takvih, moja biografija.



TAKO MLADA,TAKO MLADA
noću sama lutam ja
zar ne zvući ko balada
MOJA BIOGRAFIJA.

TAKO MLADA,TAKO MLADA
moj je princ već nečiji
nema ljubavi u mojoj kratkoj biografiji...


Ne žalim se što mi rušiš od djetinjstva most
žao mi je što mi oči gube nevinost.
Da već vidim da ti riječi nisu iskrene
previše je to za moje nježne godine.



TAKO MLADA,TAKO MLADA
noću sama lutam ja
zar ne zvući ko balada
MOJA BIOGRAFIJA.

TAKO MLADA,TAKO MLADA
moj je princ već nečiji
nema ljubavi u mojoj kratkoj biografiji...
cerek


Number One

You’re my lover
undercover
You’re my sacred passion
and I have no other

You’re Delicious
So Capricious
If I find out you don’t want me
I’ll be vicious

Say you love me
and you’ll have me
In your arms forever
and I won’t forget it

Say you miss me
Come and kiss me
Take me up to heaven
and you won’t regret it

You are the one
You’re my number one
The only treasure I’ll ever have
You are the one
You’re my number one
Anything for you ’cause
you’re the one I love

You re my lover
undercover
You’re my sacred passion
and I have no other

You’re a fire
and desire
When I kiss your lips,
you know,you take me higher

You’re addiction
my conviction
You’re my passion,
my relief, my crucifixion

Never leave me
And believe me
You will be the sun
into my raining season

Never leave me
And believe me
In my empty life
you’ll be the only reason

You are the one
You’re my number one
The only treasure I’ll ever have
You are the one
You’re my number one
Anything for you ’cause
you’re the one I love

You re my lover
undercover
You’re my sacred passion
and I have no other

łt's mY ŁiF€ !!! :-)

27.07.2006., četvrtak

A evo da napokon i napišem par riječi.....Ajme danas mi je bilo stvarno prva liga....bila sam kod moje Marinice (sestričnice) u Križišću....jedno malo slatko selce :-)) Dobro smo se najele,a onda krenule u Jadranovo na kupanje....joj bilo je i kiše,i sunca i ... izgubila sam u trešeti headbang ali dobro, malo zajebancije na naš račun nije škodilo!!! Baš sam se lijepo banjala,nije mi dugo bilo tako dobro jer kad dođeš u onaj mravinjak- Kostrenu, kosa na glavi mi se digne!!! Poslije kupanja je bila večerica tj....palačinkice....ajme samo se debljemo....ah....onda smo se spustile do njihovog centra tj.placa-kako da ga već nazovem....sjedile na klupici s ekipom i uživale dok nisam krenula za RIIII-šugavi grad :-))) valjda me nitko neće ubiti zbog ovog komentara,ali stvarno pun mi je k....ove Rijeke!!!.....joj pisala bi još ali mi se žuri...evo explavusha me sad zvala idemo do Maataaa....ajde svima velik pusich....komentirajte....i uživajte.......wave party =sutra

- 22:37 - Reci što misliš (20) - Sačuvaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Siječanj 2007 (1)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (4)
Rujan 2006 (2)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

THE WORLD IS MINE :-)
ŽIVI BRZO,
UMRI MLAD, BOLI TE KURAC GDJE I KAD, PUŠI TRAVU,
KUPAJ SE U PIVU I NA UMU IMAJ JEDNO…
JEDNOM SE ŽIVI !!!!!!!


=Živi za svaki trenutak=
LIVE FOR FUN.....


THE WORLD IS MINE....ONLY MINE... wave


Free Website Counter

Naše Godine su......
ZLATNE GODINE


Noć bez zvijezda
gradovi bez imena
i moja sjećanja,
tragovi kočenja na cestama
što vode do neba,
a bio sam
na kraju svijeta sam
bez tebe korak do
dna.
Sam protiv svih
na kraju vremena
a gdje si ostala ti....?



ZLATNE GODINE
i duge sjene
pomoli se,
za naše vrijeme
jednu svijeću ljubavi
zapali za mene.



Hladna kiša
moje noći umiva,
tvojim suzama
nije život posuo sa ružama
sva moja sječanja,
a bio sam
na kraju svijeta sam
bez tebe korak do dna,
sam protiv svih
na kraju vremena
a gdje si ostala ti!!!!



ZLATNE GODINE
i duge sjene
pomoli se,
za naše vrijeme
jednu svijeću ljubavi
zapali za mene.



ZLATNE GODINE
i duge sjene
pomoli se,
za naše vrijeme
jednu svijeću ljubavi
zapali za mene.
wave


A TI IDI


A ti idi
Pa s nekim drugim nadi
Što sa mnom nisi nikada
A ha...a ha

Samo idi
I bar se dobro snadi
Što sa mnom ne bi nikada
Aha...aha

Jer nije za me tvoje zlatno ordenje
Jer na tvom putu ja sam samo kamenje
Na kraj svijeta vodiš me
Pa me tamo ostavljaš
Zašto me ostavljaš

A ti idi
I tiho nocas sidi
Po mojim mokrim stubama
Aha...aha

Bolje idi
I još jednom mi pokaži
Da tek sam kap u vodama
Aha...aha

Jer nije za me tvoje zlatno ordenje
Jer na tvom putu ja sam samo kamenje
Na kraj svijeta vodiš me
Pa me tamo ostavljaš
Zašto me ostavljaš
...i zaboravljaš


TU NOĆ KAD SI SE UDAVALA



Tu noć kad si se udavala
Nitko ne zna zašto si plakala
Da li radi tamjana
Ili starih uspomena.
Tu noć kad si se udavala
Nitko ne zna zašto si plakala
Ili ti je kroz glavu prošlo sve.


Tu noć kad si se udavala
Mene pijanog su odnijeli
Moji prijatelji, vjerni psi
Do jutra me tješili
Da ima milion takvih kao što si ti
I da ću te preboljeti.


Tu noć kad si se udavala
Meni kroz glavu prošlo je ...


Postoje neki drugi svjetovi
Za nas bi bili rajski cvjetovi
O samo da si htjela pobjeći
Ovako stisni zube ne plaći.


Tu noć kad si se udavala
Meni kroz glavu prošlo je
Tvoje smiješne za maturu haljine
Sandale boje mjesečine.


Postoje neki drugi svjetovi
Za nas bi bili rajski cvjetovi
O samo da si htjela pobjeći
Ovako stisni zube ne plači.




….TONY….


….BUDI UZ MENE….

Noćas, sanjao sam brod na moru.
Vjetar, vjetar ga je slomio u zoru,
Jer ti nisi bila tu. Gdje si?
Drhtao sam kao dijete. Dođi!
Sve mi suze ovog svijeta prijete,
Jer, ja, predugo sam sam
Budi uz mene, jer ti,
Samo ti me možeš spasiti.
Budi uz mene, jer mi,
Mi bi umrli od ljubavi.
Kunem ti se Bogom dijelio bi
S tobom dvije kapi usred pustinje,
Jer ti si meni sve.


….NEKA TE ODVEDE…..

Igra je pri kraju, samo potez ili dva,
Par nevažnih figura – kralj i kraljica.
Ispred mene ponor, nazad više ne mogu
I nebo je bez zvijezda cijelu godinu.
Sad maske skinimo da svi vidimo
U ovoj igri ' ko je ' ko.
I bože daj neka te odvede miljama od mene,
Neka te zavede i prevari,
Pa da vidiš kako je zaspati na medu,
Budit se na ledu,
Jer preko noći svijet se srušio,
Svijet se srušio.


….KAD BI DAO BOG….

Minutu pred kraj, za tvoj oproštaj,
Ja priznat ću grijeh k'o slamku za
Spas i past ću na dno-zaslužujem to
Da sudiš mi ti. I stid me i strah
Što ostat ću živ, ne postoji riječ
Koliko sam kriv i spremam je stol
Da večeram bol odeš li ti.
Da nam Bog noćas da ljubav
Kao zadnju priliku rađe nego svijet
Uzeo bih nju i ne bi nitko kao ja
Tvoju ljubav tako čuvao nju sam imao,
Pa izgubio.