< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

NoThInG SpEcIaL

Free Site Counter
Free Site Counter

Nešto o meni

Moj msn : just_me_zd@hotmail.com
Ime:NiNa
Prezime: Nije bitno
Škola: Baraković
Razred:1.D
cool
Slušam:sve osim cajki
Volim: -Svoje prijatelje
-Svoje društvo
- Slatke dečke
- IGRATI odbojku
- Svirati gitaru
- OBOŽAVAM izlaziti vani

Ako me tražite vani izlazim u grad i najčešće sam na mornarici ili u Varoši(Corso najčešće)...

pozzz Fionu, Anu, Miceku, Robertu, Lucu, Hanu, Miu, Klaudiu, Vita - Lizarde, cili svoj new razred, sve s Poluotoka, ma svih...

CooL BLoGoVi

°Moja najdraža 4 govna i ja...°

¤ Lule ->legenda od čovika...¤

~°Miceka moja°~ mwa...

...Lizard... najbolji su...

*...P3tR@...* i 3 priateljice...

...iwonchy...&...puflica...

~¤°IwOnChy°¤~

~*Mirta*~

~SteFaNy!~

¤...Luce_faca...¤

...JoSiPa otkachena..

...~ Eni~...

<----StiPčEviĆ---->

°°Ana-Marija°°

iTd...

MaLo SLiČiCa

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

[četvrtak][20.09.2007.]

¤ Happy birthday to ME... =) ¤

kao što naslov govori... DANAS MI JE ROĐDENDAN!!! hehe =)fino
ali nije to bitno sad.. mislila sam da bi bilo dobro da napišem post...rofl prošlo je skoro misec dana od prošlog... od onda je počela škola... upoznala sam ljudi i ljudi.. winks nekima sam se još bolje upoznala... itako.. za sada je dobro...
Kao što znate upisala sam se u Baraković.... 1.D razred...wave super su svi i pozzz ih jaakooo!!! stvarno su preludi...wave
U školi je OK osim što ima par profesora koji su ajme majko... burninmadheadbangmad ali dobro... toga uvik ima...
a što se tiče cerek heh... to znaju oni koji to trebaju znati... =)
ajte idem ja lagano... stavicu jedan spot ko obicno... ali cu i dodati slide.. nadam se da ce biti dobro...
pozzz svih ko uvik i sve ostale... pogotovo one koji su mi čestitali rođendan... LoL!!!
papa...
¤CMOKA¤


Chris Brown Ft. T-pain -> Kiss kiss...



CYA!!!

UPDATE: evo slide... koji sam radila 100 godina ali ima puuunoooo slika... tako da cete se nagledati... uzivajte... papa



[ 70 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.