< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

NoThInG SpEcIaL

Free Site Counter
Free Site Counter

Nešto o meni

Moj msn : just_me_zd@hotmail.com
Ime:NiNa
Prezime: Nije bitno
Škola: Baraković
Razred:1.D
cool
Slušam:sve osim cajki
Volim: -Svoje prijatelje
-Svoje društvo
- Slatke dečke
- IGRATI odbojku
- Svirati gitaru
- OBOŽAVAM izlaziti vani

Ako me tražite vani izlazim u grad i najčešće sam na mornarici ili u Varoši(Corso najčešće)...

pozzz Fionu, Anu, Miceku, Robertu, Lucu, Hanu, Miu, Klaudiu, Vita - Lizarde, cili svoj new razred, sve s Poluotoka, ma svih...

CooL BLoGoVi

°Moja najdraža 4 govna i ja...°

¤ Lule ->legenda od čovika...¤

~°Miceka moja°~ mwa...

...Lizard... najbolji su...

*...P3tR@...* i 3 priateljice...

...iwonchy...&...puflica...

~¤°IwOnChy°¤~

~*Mirta*~

~SteFaNy!~

¤...Luce_faca...¤

...JoSiPa otkachena..

...~ Eni~...

<----StiPčEviĆ---->

°°Ana-Marija°°

iTd...

MaLo SLiČiCa

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

[petak][13.04.2007.]

¤Posli Ancone...=)¤

Ajme bilo je predobro... Išli smo u sridu navečer i zaspale smo u 4 ujutro, digle se u 6.Bilo je još puno toga na brodu ali nije za javnost... Taj 1. dan smo imali 3 utakmice. Posli toga san bila crknuta, ali smo ipak išle vani... A posli kada smo se vratili smo ovu jednu iz kluba koja je zaspala pastom išarali cilu facu, pa smo joj u pastu stavili kikiriki, i cilo čelo obojali s maskarom i crnom olovkom...bangdead I zalili smo joj krevet vodon tako da e izgledalo ko da se popišala... Pa smo ostale pričati do 4 ujutro i digle se u 7 ipo.

2. dan smo imali 2 utakmice prvu izgubili drugu dobili... I vani - išle smo u disko... stari moj... pola ih se popelo na stol, pa su došli neki break danceri - ti su plesali predobro, svaka im čast...samo mi još nije jasno kako se nisu poubijali...

i treći dan je bila jedna utaknica koju smo dobili i završile smo 9. od njih 18. u našoj grupi. Uglavnom kada smo se vračale pojeli smo ogromno jaje od čokolade koje smo dobil na dodjeli uz pehar. Kada smo se vračale ja,Klaudia,Lori i Mia uopče nismo spavale cilu noć jer su došli mlađi pioniri iz Hajduka i cilu smo se noć smijale...doslovno nismo stale... i cili san Uskrs prespavala...smijehnutnaughty
Meni je bilo predobro...Ja bi ponovno tamo...Iako bi da volila je jos par njih išlo s nama...

Puno pozdrava ciloj ekipi koja je išla u Anconu - posebno onima koji su bili s menom u sobi... - Mia,Klaudia,Lori i Talia...=) I ostallima koje uvik pozdravljan...

C YA!!!

¤...:::BoKiCh:::...¤

Danas se Mia vraća s ekskurzije - mora da joj je bilo prva liga...
I za kraj ...ko uvik... spot...Ja mislin da će mi ova pisma brzo dosaditi jer me Klaudia uvik pila da je pustin ponovo na mobitelunut...
Jennifer Lopez - Que Hiciste



[ 27 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.