Glitters Glitters

ninari.blog.hr

četvrtak, 24.11.2005.

H___E___L___L___O!!!!

Hello.Evo mene malo.Pa da vam pravo kažem neznam stvarno šta bi pisala jer mi se nije baš ništa posebno događalo...Nisam išla u školu utorak,srijedu i danas...Sutra ću ići 100%.Rekla mi je Stella da sam dobila 3 iz lektire..Dobro je to...I da,sutra je taj dan...Dan o kojem sam ja razmišljala tjedan dana a i više...I odlučih ja danas da ću ići na tu oproštajnu pa i ako neide Stella...Danas me Veki nešto huškao i nakraju sam odlučila...IdEm...Mama me nije htjela pustiti,nešto je kvocala da će tamo biti dečki koji će se napiti itd.... itd...Ali zato postoji brat,hehe...Lijepo ja njemu rekla da me mama ne pusti i da joj kaže da me pusti...I pričao on s njom i onda je mama rekla da idem ali da idem na Sergiovu odgovornost i da on mora brinut di sam ja i s kim sam....Strava...Obožavam kad tako brat mora "brinut" za mene...Reko je Vekiju da pazi malo na mene da nebude sranja da ne bi bili neki kao što je Boris(on mi je maznuo šamar za Božić) jer se njemu neda dolaziti gore..I mogu biti dok god budu Veki i Laser...Kad oni idu doma moram i ja sa njima...hehe,kao da sam malo djete...Ali to meni sve odgovara...Stella će mi sutra znat reći dali ide i ona, a da ide ona onda bi mi full bilo lakše...Ipak mi je malo bed doć gore...Znate kako to ide...Ali ići ću...Ovo mi je praktički zadnja prilika da provedem malo vremena sa njime...Mislim,prije nego ode u vojsku...Ajoj,po cijele dane razmišljam o tome...Ništa people,ostanite vi meni lijepi,zdravi i pametni i ajde mi držite fige za sutra...:-).LOVE YA...KIZZZZ

- 20:14 - Komentari (103) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Za sve fanove Emilije Kokić

  • Ja sam vlak što zgazit ću te mali,vatromet kakav nisi probao.Ja sam vlak što zgazit ću te mali,zaboravit ćeš da si hodao.


    Glitters


MOJA OSOBNA:

  • Ime: Nina
    Datum rođenja:02.5.1989.
    Horoskopski znak:Bik
    Mjesto stanovanja:Turnić,Rijeka
    Škola:Ekonomska škola Mije Mirkovića
    Hobi:hmmm,nema ga...
    Naj frendice:Stella,Sabrina,Ivana,Matea...
    Naj frendovi:Dean,Veble itd...
    Naj hrana:pohane tikvice,škampi na buzaru,pomfrit,burek od sira...
    Naj piće(bezalkoholno):pago banana,cedevita,sok od bazge...
    Naj piće(alkoholno):bambus,pive,i u zadnje vrijeme mogu popit juice-vodku...
    Slušam:sve osim rocka,metala i tome slično...
    Izlazim: u Točku a i u Fun...










    Glitters

  • Glitters

Blogove koje posjećujem

  • *Deanić
    *Briđit
    *Sabrinica
    * VeblićGlitters
    * i naravno svoj
    EVO VAM PUUUSA...
    Glitters