Glitters Glitters

ninari.blog.hr

četvrtak, 17.11.2005.

A NEZNAM......

Ja se još uvijek mučim sa ovim naslovima...E pa neću više ni pokušavat nešto smislit nego ću napisat što mi padne napamet,npr.poput ovog naslova i svih ostalih do sad napisanih...Danas sam dobila komad iz engleskog.Počeli se meni skupljat ti komadi...Otišla sam ča sa zadnja dva sata jer me užasno bolio zub i grlo i više nisam mogla sjediti u učionici i bila sam full živčana i nisam mogla normalno popušit cigare jer me grlo odjednom počelo rasturat...neznam šta mi je to danas bilo...Odnjela sam Sabrini nešto što joj je bilo jako potrebno i otišla doma,nabila muziku i histerično plakala samo da pokušam zaboravit na tu odvratnu bol..I na kraju prestalo to mene bolit(sva sreća inače ja mislim da bi umrla)...Popodne se dosađivala i predvečer otišla u " A je to".Tamo su bili Tatjana,Pudla,pa su došli Jole ml. i Šenjug (isto mlađi),bili su Jabi,Žiža,Tomo i još ovi neki...Uglavnom pobjedila ja Tatjanu i Pudlu dva puta za redom u pikadu i onda sretno otišla doma :-).E sad je bilo vrijeme da još malo naučim povijest jer sutra moram ispravljat...Nazvala ja Stellu da me ispita i rekla je da nisam normalna, da sve znam, da ako ne dobijem 5 da se tužim vjeću(neznam kojem vijeću,zaboravila sam što mi je rekla)..hehe,napokon i ja naučila nešto kako Bog zapovjeda...A kad smo kod Boga danas nisam bila na vjeronauku tako da me nije pitao i pregledao bilježnicu i mislim da je stvarno vrijeme da prepišem tu bilježnicu i odgovaram pa da barem iz nečeg dobim dobru ocjenu...E,i popodne sam nekih sat vremena(i više) provela pišuću jebeno novčarstvo...Morala sam pisat o svim novčanicama i kovanicama i šta se sve nalazi na njihovom licu i naličju.Ma nek se goni ona i njezne novčanice i kovanice.Koda će mene neko pitat kad završim školu šta je na kojoj novčanici...BAŠ JE BOLESNA!!!I naravno ja u kući nemam upaljača jer mi je onaj smrad od brata izgubio sve upaljače i uzeo jedan jedini koji je još postojao u kući...i naravno ja se moram snalazit da bi zapalila cigaru,tako da moram upalit ploču(da,onu na koju se kuha),čekat da se full ugrije pa tek onda zapalit cigaru...JOJ koje komplikacije...Niš,idem sad napisat DZ iz engleskog i onda na spavanac...Budite mi pozdravljeni...LOVE YA...

Glitters

- 23:07 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Za sve fanove Emilije Kokić

  • Ja sam vlak što zgazit ću te mali,vatromet kakav nisi probao.Ja sam vlak što zgazit ću te mali,zaboravit ćeš da si hodao.


    Glitters


MOJA OSOBNA:

  • Ime: Nina
    Datum rođenja:02.5.1989.
    Horoskopski znak:Bik
    Mjesto stanovanja:Turnić,Rijeka
    Škola:Ekonomska škola Mije Mirkovića
    Hobi:hmmm,nema ga...
    Naj frendice:Stella,Sabrina,Ivana,Matea...
    Naj frendovi:Dean,Veble itd...
    Naj hrana:pohane tikvice,škampi na buzaru,pomfrit,burek od sira...
    Naj piće(bezalkoholno):pago banana,cedevita,sok od bazge...
    Naj piće(alkoholno):bambus,pive,i u zadnje vrijeme mogu popit juice-vodku...
    Slušam:sve osim rocka,metala i tome slično...
    Izlazim: u Točku a i u Fun...










    Glitters

  • Glitters

Blogove koje posjećujem

  • *Deanić
    *Briđit
    *Sabrinica
    * VeblićGlitters
    * i naravno svoj
    EVO VAM PUUUSA...
    Glitters