Glitters Glitters

ninari.blog.hr

srijeda, 16.11.2005.

FUCKING NASLOV

Evo ja sam se probudila pred 15 minuta.Prespavala sam cijelo popodne.Fali mi sna,ova jebena škola me izmorila i još imam ujutro pa to dizanje u 06:00.Katastrofa...Eto išla sam pisat ovaj post pa ću ići nastavit spavat.Nisam ništa sanjala,hm,kad malo bolje razmislim već duže vrijeme nisam ništa sanjala.Mislim vjerovatno jesam al se ne sjećam...Znate koliko sna mi sanjamo kad spavamo?O pobogu sad sam pak ja zaboravila a znala sam-al uglavnom jaaaaaaakkkoooo puno.U školi je bilo ok.Nije me pitala turizam,već profesorica to ispitaivanje(al usmeno ispravljanje kontrolnog) odugovlači 2 tjedna-meni to odgovara.Al me zato pitala knjigovodstvo!!I DOBILA SAM 2.Yeeeesss...Iz knjigovodstva imam ocjene 2,2,3 a to nisam imala cijelu prošlu godinu(inače,prošle godine sam imala popravni :-))I današnji dan se najviše pamti po Stellinom padanju u nesvjest...Uglavnom bio mali odmor,išli mi dole zapalit cigaru i penjem se ja prema učionici kad vidiš Ljubica i Silvija trče po razrednicu i deru se po hodniku da je neko pao u nesvjest...Odmah sam znala da je neko iz našeg razreda čim one trče..I uhvatila šprint po onim jebenim stepenica,razrednica trči,miče sve od sebe...uletim ja u učionicu kad vidiš ono Stella na podu...svi oko nje...niš mi nije bilo jasno...obijasnili oni meni o čemu je riječ...nastala paniku....Digli mi Stellu(jedva,skoro se opet srušila),psihologica zvala hitnu da dođe po nju al oni si imali dvije hitne intervencije pa nisu mogli doć.Jebote može čovjek umrijet a oni imaju važnijeg posla-to je naša hitna...I tako došo tata po Stellu,odveo ju na Sušak pa su je oni poslali na Kantridu.Bojali su se da nema potres mozga jer kako je pala je maznula glavom u pod...Al sve je dobro,mora napravit pretrage tako da neide sutra i preksutra u školu.Uglavnom dobro je prošlo...Stella ljubavi nadam se da nemaš taj lagani potres mozga...LOLIM TE...

- 21:09 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Za sve fanove Emilije Kokić

  • Ja sam vlak što zgazit ću te mali,vatromet kakav nisi probao.Ja sam vlak što zgazit ću te mali,zaboravit ćeš da si hodao.


    Glitters


MOJA OSOBNA:

  • Ime: Nina
    Datum rođenja:02.5.1989.
    Horoskopski znak:Bik
    Mjesto stanovanja:Turnić,Rijeka
    Škola:Ekonomska škola Mije Mirkovića
    Hobi:hmmm,nema ga...
    Naj frendice:Stella,Sabrina,Ivana,Matea...
    Naj frendovi:Dean,Veble itd...
    Naj hrana:pohane tikvice,škampi na buzaru,pomfrit,burek od sira...
    Naj piće(bezalkoholno):pago banana,cedevita,sok od bazge...
    Naj piće(alkoholno):bambus,pive,i u zadnje vrijeme mogu popit juice-vodku...
    Slušam:sve osim rocka,metala i tome slično...
    Izlazim: u Točku a i u Fun...










    Glitters

  • Glitters

Blogove koje posjećujem

  • *Deanić
    *Briđit
    *Sabrinica
    * VeblićGlitters
    * i naravno svoj
    EVO VAM PUUUSA...
    Glitters