Glitters Glitters

ninari.blog.hr

utorak, 15.11.2005.

---NASLOV--

Eto neznam koji da stavim naslov pa sam za naslov stavila NASLOV... :-)
Evo danas nije bilo niš tako da nemam puno za pisati.Dobila sam komad iz informatike.Ja umjesto da ih ispravljam ja ih još skupljam.Hm,nevalja to...Al ispravit ću ja to.Ej,za nekih 5 tjedana je kraj prvog polugodišta...Bože, je vama to prošlo nekako brzo?Jer meni je ovo užasno brzo proletilO.5 tjedana-pa to nije ni mjesec dana škole...svašta...Sutra će me pitat knjigovodstvo i turizam.Turizam 100 % a knjigovodstvo nije sigurno(ubiti to se samo ja tješim da nije sigurno)...I tako, tek je pet sati a već je pao mrak.Pozvala me "dotična"osoba na oproštajnu(ubiti to mi je reko njegov frend da me pozvao) i pozvao je Stellu i Sabrinu.Oproštajna!?!?!-znate što to znači!?!?!-to znači da on ide u vojsku i to jako brzo-28.11.2005.Znate onu pjesmu "Kad u vojsku pođeš ljubit ću te ja...",šmrc,šmrc :-(.A jebiga,od nas nikad ništa neće bit...uvjerena sam u to...jednim velikim djelom sam ja kriva za to...Zabrijali smo za Novu godinu i to sasvim slučajno...ubiti iz jednog totalnog glupog razloga...on se našo na putu kad sam ja bila u kurci itd...(neki znaju o čemu pričam),zatim smo zabrijali na Zrću,pa smo se našli u Rijeci kada sam se ja vratila sa Paga...pitao me za hodat a ja sam rekla ne(ne pitajte zašto,neznam ni ja...jer sam malo priglupa) i tako se dogovorili da ćemo onda samo brijat pa smo zabrijali i poslije više nismo ni jednom zabrijali...da vam pravo kažem nismo se praktički ni vidjeli kako treba...Samo pozdravljamo jedno drugog preko zajedničkog frenda,tu i tamo se nešto dopisujemo ali to nije više dopisivanje kakvo je bilo nakon što smo zabrijali na Pagu...nego kad ćemo se nać,dođi malo do K.....,šta ima...itd...
Eto sad sam vam ispričala jedan dio iz mog ljubavnog života od kojeg nema ništa!! :-(.
Eto full mi je drago zbog Stelle(što se tiče ljubavi) iako ima trenutno malih problema al bit će sve ok.Mislim, nije problem između nje i njega nego...nešto drugo...al nije bitno jer nesmjem ja ništa pisat jer to zna tko može ovo pročitati pa ono...al samo ću vam reći( a mislim da bi vam i to Stella rekla) LJUDI PREVIŠE TRAČAJU I IZMIŠLJAJU...ajde čitamo se i vidimo :-)

GlittersGlitters

p.s.nemojte slučajno mislit da ovo BB znači Big Brother :-)


http://partyslike.jacbri.com/darrenprice/100_0079


- 17:21 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Za sve fanove Emilije Kokić

  • Ja sam vlak što zgazit ću te mali,vatromet kakav nisi probao.Ja sam vlak što zgazit ću te mali,zaboravit ćeš da si hodao.


    Glitters


MOJA OSOBNA:

  • Ime: Nina
    Datum rođenja:02.5.1989.
    Horoskopski znak:Bik
    Mjesto stanovanja:Turnić,Rijeka
    Škola:Ekonomska škola Mije Mirkovića
    Hobi:hmmm,nema ga...
    Naj frendice:Stella,Sabrina,Ivana,Matea...
    Naj frendovi:Dean,Veble itd...
    Naj hrana:pohane tikvice,škampi na buzaru,pomfrit,burek od sira...
    Naj piće(bezalkoholno):pago banana,cedevita,sok od bazge...
    Naj piće(alkoholno):bambus,pive,i u zadnje vrijeme mogu popit juice-vodku...
    Slušam:sve osim rocka,metala i tome slično...
    Izlazim: u Točku a i u Fun...










    Glitters

  • Glitters

Blogove koje posjećujem

  • *Deanić
    *Briđit
    *Sabrinica
    * VeblićGlitters
    * i naravno svoj
    EVO VAM PUUUSA...
    Glitters