Glitters Glitters

ninari.blog.hr

ponedjeljak, 14.11.2005.

HM?!?!?!

Glitters


Evo ne obaziriti se na naslov,već sam vam obijasnila moje probleme oko toga!Nisam pisala nekoliko dana.Neznam zašto,jednostavno nisam imala volje za pisanjem...Subota je prošla.Bili smo u Zagrebu,bilo je ok.Popodne smo proveli u Importaneu(u vezi Zagreba pogledajte ne deanri.blog.hr) jer se meni baš i neda sada pisat o Zagrebu.Uglavnom vratili smo se iz Zagreba oko 21:15h,Stellin tata je došo po nas na Deltu i odmah smo se išli doma spremit za van.I tako ja i Stella došle na Kaufland(Sabrina je bila bolesna tako da nije išla) i tamo se našle sa Deanom,Ivanom i Ines.Ivana mi je kupula za pit,tj.pile smo po pola bambus,i naravno nismo se napile samo nas je bilo trbuh od onog šugavog "Ribara" i one fuš cole.Odlučile smo da ćemo od sada kupovat malo bolje vino i pravu colu :-).I tako došle mi u Točku(Dean je samo u basu produžio doma,on nije išo sa nama),u Točki popila pivu i poslije sa onom "bolesnom" Stellom(Stella znaš da to bolesna nemislim kao neku uvredu) nastavila pit.Prvo sam ja uzela juice-vodku a Stella čisti stoch i lijepo mi to eksirale.Pa onda ponovile opet tu dozu na eks i nakraju ostadosmo bez para pa nismo mogle nastavile piti :-(.E mogu vam reći da mi je ova subota bila jedna od rijetkih STVARNO DOBRIH SUBOTA U TOČKI...svaka pohvala dj-u...puštao je pjesme baš po našem ukusu...I tako se rasplesale ko "budale" Glitters i otišle doma.Još smo mi htjele ostati ali sam rekla staroj da dođe po nas u 03:00 pa mi ju je bilo žao buditi da dođe po nas kasnije(a vjerojatno nebi ni htjela)...Uglavnom bilo mi je fenomenalno...Danas sam trebala ispravljat povijest i ja ko kreten učila do 01:00 i naučila da bi na kraju došla neka cura danas na turizam i rekla da nemamo povijest...Prvi put da mi je bilo žao jer nisam odgovarala...Za sutra opasno je knjigovodstvo i informatika ali mi se sve čini da neću učiti ni jedno ni drugo jer sam previše umorna od jučerašnjeg učenja...I tako ja ispričala cijelu pričicu...kizzz

- 19:42 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Za sve fanove Emilije Kokić

  • Ja sam vlak što zgazit ću te mali,vatromet kakav nisi probao.Ja sam vlak što zgazit ću te mali,zaboravit ćeš da si hodao.


    Glitters


MOJA OSOBNA:

  • Ime: Nina
    Datum rođenja:02.5.1989.
    Horoskopski znak:Bik
    Mjesto stanovanja:Turnić,Rijeka
    Škola:Ekonomska škola Mije Mirkovića
    Hobi:hmmm,nema ga...
    Naj frendice:Stella,Sabrina,Ivana,Matea...
    Naj frendovi:Dean,Veble itd...
    Naj hrana:pohane tikvice,škampi na buzaru,pomfrit,burek od sira...
    Naj piće(bezalkoholno):pago banana,cedevita,sok od bazge...
    Naj piće(alkoholno):bambus,pive,i u zadnje vrijeme mogu popit juice-vodku...
    Slušam:sve osim rocka,metala i tome slično...
    Izlazim: u Točku a i u Fun...










    Glitters

  • Glitters

Blogove koje posjećujem

  • *Deanić
    *Briđit
    *Sabrinica
    * VeblićGlitters
    * i naravno svoj
    EVO VAM PUUUSA...
    Glitters