Glitters Glitters

ninari.blog.hr

petak, 11.11.2005.

-----GOTOV RADNI TJEDAN-----

Evo napokon je i završio ovaj tjedan(mislim radni,školski-kako god).Napokon mogu reći HBŠJP...Stvarno mi je bio naporan...Danas u školi nije bilo apsolutno ništa-barem što se tiče mene.Jokić je reko da imam mogućnostit ispravka kontrolnog i to za tjedan dana..(za one koji neznaju Jokić je prof. iz matematike).Ajde pa ću barem probat to ispraviti...Trudit ću se svim snagama :-)...
Sutra je dizanje u 6:00h,jer će u 6:25 doći od Sabrine tata po mene(i naravno Sabrina i Stella) jer u 6:45 moramo biti na Delti pa onda put Zagreba.Ej,ide nas 150 iz škole a i kako sam čula ide i dosta drugih škola...Mislim da će biti strava...A kad se vratimo sa izleta najvjerovatnije idem u Točku...A nemam ni gdje drugdje osim u Fun a to mi se neda ovaj vikend jer ću biti umorna od izleta itd...
Kladioničari kažu da će danas Big Brother napustit Dominik a da će Hamdija ostati nominiran.A računajte s tim da su dosadašnja ispadanja iz BB kuće slijedila predviđanja kladioničara. A ništa,gledajte pa ćemo vidjeti dali je to istina...neznam šta da vam drugo kažem!I upravo je moja mama rekla: "A joj,današnji dan je prošo,idemo dalje(ovo ajoj je rekla jer ju je zabolila kičma)"I upravo tako idemo dalje,hehe...Tako dalje,dalje,dalje i eto nam kraja prvog polugodišta,pa ide Božić,pa Nova godina,Uskrs...........E i zaboravila sam: Svim Martinama,Martinima,Martama i šta ja znam kome još sa tako sličnim imenima SRETAN IMENDAN!!!!kizzzzzzzzzzzz.........



ŽIVOT NEKAD STVARNO ZNA BITI SJEBAN:-)


Glitters

- 20:28 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Za sve fanove Emilije Kokić

  • Ja sam vlak što zgazit ću te mali,vatromet kakav nisi probao.Ja sam vlak što zgazit ću te mali,zaboravit ćeš da si hodao.


    Glitters


MOJA OSOBNA:

  • Ime: Nina
    Datum rođenja:02.5.1989.
    Horoskopski znak:Bik
    Mjesto stanovanja:Turnić,Rijeka
    Škola:Ekonomska škola Mije Mirkovića
    Hobi:hmmm,nema ga...
    Naj frendice:Stella,Sabrina,Ivana,Matea...
    Naj frendovi:Dean,Veble itd...
    Naj hrana:pohane tikvice,škampi na buzaru,pomfrit,burek od sira...
    Naj piće(bezalkoholno):pago banana,cedevita,sok od bazge...
    Naj piće(alkoholno):bambus,pive,i u zadnje vrijeme mogu popit juice-vodku...
    Slušam:sve osim rocka,metala i tome slično...
    Izlazim: u Točku a i u Fun...










    Glitters

  • Glitters

Blogove koje posjećujem

  • *Deanić
    *Briđit
    *Sabrinica
    * VeblićGlitters
    * i naravno svoj
    EVO VAM PUUUSA...
    Glitters