Glitters Glitters

ninari.blog.hr

četvrtak, 10.11.2005.

EVO ME...

Evo me.Jučer nisam pisala jer jednostavno nisam imala vremena a navečer mi je brat bio na netu do pola noći(i dulje) tako da mi kasnije i nije dalo pisati.Evo da vas obavjestim malo o školi.Jučer sam dobila 4 iz nekog referata iz turizma.Danas smo pisali diktat iz engleskog i stvarno nemam pojma šta ću dobiti(mislim 4 i 5 neću sigurno a i trojka čisto sumljam).Jučer su bile te šugave kvartalne sjednice.Neznam koliko sam imala jedinica na kvartalu-za tri znam sigurno a sada ovo još nemam pojma.Danas nam je razrednica držala prodike 45 minuta-ako ne i više.Na sjednicama smo valjda prozvani ko najgori razred.Imamo oko 845 opravdanih i 69 neopravdanih.Imamo najviše neopravdanih od svih a mislim i da to vrijedi i za opravdane.Razrednica se raspizdila i od danas nam roditelji moraju nositi ispričnice u školu.Za neke je to ovako :-(.I to bi bilo to za danas.kizzzz....

- 20:56 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Za sve fanove Emilije Kokić

  • Ja sam vlak što zgazit ću te mali,vatromet kakav nisi probao.Ja sam vlak što zgazit ću te mali,zaboravit ćeš da si hodao.


    Glitters


MOJA OSOBNA:

  • Ime: Nina
    Datum rođenja:02.5.1989.
    Horoskopski znak:Bik
    Mjesto stanovanja:Turnić,Rijeka
    Škola:Ekonomska škola Mije Mirkovića
    Hobi:hmmm,nema ga...
    Naj frendice:Stella,Sabrina,Ivana,Matea...
    Naj frendovi:Dean,Veble itd...
    Naj hrana:pohane tikvice,škampi na buzaru,pomfrit,burek od sira...
    Naj piće(bezalkoholno):pago banana,cedevita,sok od bazge...
    Naj piće(alkoholno):bambus,pive,i u zadnje vrijeme mogu popit juice-vodku...
    Slušam:sve osim rocka,metala i tome slično...
    Izlazim: u Točku a i u Fun...










    Glitters

  • Glitters

Blogove koje posjećujem

  • *Deanić
    *Briđit
    *Sabrinica
    * VeblićGlitters
    * i naravno svoj
    EVO VAM PUUUSA...
    Glitters