Glitters Glitters

ninari.blog.hr

ponedjeljak, 31.10.2005.

Tlaka

E danas je stvarno neki šugavi dan.Baš je kutlača,neda mi se ništa.Imam osjećaj da imam temperaturu i bole me svi mišići,koda imam virozu.Što je moguće ali nemam toplomjera da izmjerim temperaturu jer mi ga je tata uzeo na brod.Sada sam tek došla doma.Sutra su Svi Sveti pa sam morala sa mamom ići na groblje.Prvo na Trsat pa zatim na Kozalu.Ajde barem sam hodala po groblju po Kozali nadajući se nečemu i bacila sam pogled prema gore...Gore,prema cesti koja vodi do sljedeće stanice iza groblja...Ali uzalud,od tog nečega nije bilo ništa.Sada mi je mama išla na groblje na grobnik a meni se stvarno nije dalo.Dočepala sam se kompa da mogu napisat ovaj post prije nego mi dođe brat a onda bi on igrao na netu onu svoju šugavu bellu a to traje satima i satima.Sad sam se čula sa Stellom i rekla je da se ono od jučer nastavlja jer je sama još samo danas a da oni svi najvjerojatnije idu poslije u Tortugu.Meni se stvarno neda jer se osjećam sick.(ako se to tako piše).Ali ću vjerovatno doći barem do nje prije nego oni svi odu van.Jučer je bilo ok.Neki se napili neki ne.Dean je otišo sa Krnjeva do Grada da bi kupio Ivani cigare.Onda znate koliko je sati=).Svaka mu čast..Stvarno je imao volje.Bili su kod Stelle:Sabrina,Ja,Ivana,Matea,Kružić,Veble,Sandro,Edi,Flego,Dean i naravno Stella.Kuhali smo paštu panu.Ispala je ok samo se malo previše ljepila ali je bila fina.Rekla je Stella sada kad smo pričale da ima tanjura i čaša ko u priči za oprat .Kao da nas je bilo 50,a ne 10.Svašta...Ništa idem vidjeti dali su došle nove slike iz Funa i malo do Deanovog bloga i tako...kizzz

- 16:40 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Za sve fanove Emilije Kokić

  • Ja sam vlak što zgazit ću te mali,vatromet kakav nisi probao.Ja sam vlak što zgazit ću te mali,zaboravit ćeš da si hodao.


    Glitters


MOJA OSOBNA:

  • Ime: Nina
    Datum rođenja:02.5.1989.
    Horoskopski znak:Bik
    Mjesto stanovanja:Turnić,Rijeka
    Škola:Ekonomska škola Mije Mirkovića
    Hobi:hmmm,nema ga...
    Naj frendice:Stella,Sabrina,Ivana,Matea...
    Naj frendovi:Dean,Veble itd...
    Naj hrana:pohane tikvice,škampi na buzaru,pomfrit,burek od sira...
    Naj piće(bezalkoholno):pago banana,cedevita,sok od bazge...
    Naj piće(alkoholno):bambus,pive,i u zadnje vrijeme mogu popit juice-vodku...
    Slušam:sve osim rocka,metala i tome slično...
    Izlazim: u Točku a i u Fun...










    Glitters

  • Glitters

Blogove koje posjećujem

  • *Deanić
    *Briđit
    *Sabrinica
    * VeblićGlitters
    * i naravno svoj
    EVO VAM PUUUSA...
    Glitters