Glitters Glitters

ninari.blog.hr

subota, 29.10.2005.

HBŠJP

A evo napokon petak.Neki znaju šta znači HBŠJP a neki neznaju-e pa ako ih zanima nek saznaju...Sada sam došla doma.E,Ivana i Sabrina imaju novi đir-H&M ili H&B...a sranje sad sam ja zaboravila kako se zove.Uglavnom napiš se lijepo i to samo za 13kn.Zanimljivo...Nakon provedene noći u portunu iznad Kauflanda mislim da bi mi bilo vrijeme za zzzzzzzzzzzzzzzzzz...A Sabrina,Bože.Odvela je mene i Stellu duplim putem da bi došli do Alibija...a mogli smo doći kraćim putem i nebi morali prolazit kroz onu šumetinu.Ali kome sam ja govorila???-očito "zidu".ali svejedno sam došla kući on the time.A i da ja malo ubacim engleskog...Premda mi baš neide taj engleski od ruke ali se znam sporazumjet...E da i dobila sam 4,4 iz usmenog iz engleskog.jeeeeeeees........I danas sam dobila 2,2,1 kod "govna na fleke"(tako bi veble reko za nju)onaj tko zna zna na koga mislim.Nježna se sada napila i otišla u Tortugu a ja ću sutra umjesto nju,na fontanici čekat "moju mamu".100%,jer će ona zaspat...A sutra je naporan dan.Vrhu je rođendan,utakmica je,i još se ide u Fun...Treba to sve stići obaviti,nije ni to lako...KOMPA,neda mi se više pisat,idem vidjet dali je Dean ostavio šta na njegovom blogu i idem spavat..See Ya...E da i sutra ću vam javiti ako je došla Nježna u grad kad smo se dogovorile......

- 00:08 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Za sve fanove Emilije Kokić

  • Ja sam vlak što zgazit ću te mali,vatromet kakav nisi probao.Ja sam vlak što zgazit ću te mali,zaboravit ćeš da si hodao.


    Glitters


MOJA OSOBNA:

  • Ime: Nina
    Datum rođenja:02.5.1989.
    Horoskopski znak:Bik
    Mjesto stanovanja:Turnić,Rijeka
    Škola:Ekonomska škola Mije Mirkovića
    Hobi:hmmm,nema ga...
    Naj frendice:Stella,Sabrina,Ivana,Matea...
    Naj frendovi:Dean,Veble itd...
    Naj hrana:pohane tikvice,škampi na buzaru,pomfrit,burek od sira...
    Naj piće(bezalkoholno):pago banana,cedevita,sok od bazge...
    Naj piće(alkoholno):bambus,pive,i u zadnje vrijeme mogu popit juice-vodku...
    Slušam:sve osim rocka,metala i tome slično...
    Izlazim: u Točku a i u Fun...










    Glitters

  • Glitters

Blogove koje posjećujem

  • *Deanić
    *Briđit
    *Sabrinica
    * VeblićGlitters
    * i naravno svoj
    EVO VAM PUUUSA...
    Glitters