Glitters Glitters

ninari.blog.hr

srijeda, 26.10.2005.

običan dan

evo,danas baš nije bilo ništa posebno.u školi ko uvijek.knjigovodsvo nam nije vratila,tek u srijedu.nismo imali informatiku...jeee...barem nisam dobila komad.poslije škole smo išli do grada..a ono...standard...e,u basu je bio neki čovjek,valjda malo bolestan..mislim psihički...pričao je sam sa sobom,lupao stolici ispred sebe,radio neke retardirane face...bilo je smješno ali mi nije bilo svejedno dal će izaći tamo di i ja...ali ja i sabrina smo umrle od smjeha...to je jedini zanimljivi događaj današnjeg dana.

- 21:57 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Za sve fanove Emilije Kokić

  • Ja sam vlak što zgazit ću te mali,vatromet kakav nisi probao.Ja sam vlak što zgazit ću te mali,zaboravit ćeš da si hodao.


    Glitters


MOJA OSOBNA:

  • Ime: Nina
    Datum rođenja:02.5.1989.
    Horoskopski znak:Bik
    Mjesto stanovanja:Turnić,Rijeka
    Škola:Ekonomska škola Mije Mirkovića
    Hobi:hmmm,nema ga...
    Naj frendice:Stella,Sabrina,Ivana,Matea...
    Naj frendovi:Dean,Veble itd...
    Naj hrana:pohane tikvice,škampi na buzaru,pomfrit,burek od sira...
    Naj piće(bezalkoholno):pago banana,cedevita,sok od bazge...
    Naj piće(alkoholno):bambus,pive,i u zadnje vrijeme mogu popit juice-vodku...
    Slušam:sve osim rocka,metala i tome slično...
    Izlazim: u Točku a i u Fun...










    Glitters

  • Glitters

Blogove koje posjećujem

  • *Deanić
    *Briđit
    *Sabrinica
    * VeblićGlitters
    * i naravno svoj
    EVO VAM PUUUSA...
    Glitters