život je prilika - iskusi je
život je ljepota - divi joj se
život je san - učini ga stvarnim
život je izazov - suoči se s njim
život je zadatak - izvršavaj ga
život je igra - igraj se
život je dragocjen - njeguj ga
život je bogatstvo - čuvaj ga
život je ljubav - uživaj je
život je tajna - pronikni je
život je obećanje - ispuni ga
život je tuga - nadiđi je
život je himna - pjevaj je
život je borba - prihvati je
život je tragedija - uhvati se u koštac s njom
život je avantura - usudi se
život je sreća - zasluži je
život je život - brani ga


POQbum .com Graphics
POQbum .com Graphics



POQbum .com Graphics
POQbum .com Graphics



POQbum .com Graphics
POQbum .com Graphics



POQbum .com Graphics
POQbum .com Graphics



POQbum .com Graphics
POQbum .com Graphics


jesam ja iz:
hrvatske
austrije
njemacke
italije
  
pollcode.com free polls

Your question
antonio
jakov
pero
mateo
borna
matija
miletic
oliver
  
pollcode.com free polls







Get your myspace counter


sada kad bi moglo biti s tobom kao nekada,
da mi te vrati na samo jedan dan....


glavoboljaod vina,
a nigdje aspirina sinoć bila sam sa tobom pijana..


ma nemoj žaliti sestro što te je varao
nijedno muško na svijetu ne voli jadnice,
ne daj se kraljice...


moje maleno ti si život moj
sve dok zemljom hodam biti ću samo tvoja




Flash Clocks Gallery



zašto ne bih varala
usnama te lagala
samo da te poljubim



od 09.02.2008

Get your myspace counter

http://www.bedzevi.com/
Slazem se, da se nisam potrudila
da nas spasim od ludila
a i da jesam dogodilo bi se

Slazem se, da sam se dugo pretvarao
i oboje razocarao
a i da nisam dogodilo bi se

Jer sto te ceka uvijek ceka te
i kad se neda onda neda se
i uvijek jedan od nas kvari sve
sto drugi uljepsava

I kad je tako onda tako je
i sto je tesko drugom lako je
i uvijek jedan od nas pocinje
gdje drugi zavrsava

Slazem se, kraj sam dugo oblagao
i sutra nade polagao
ali da nisam dogodilo bi se

Slazem se, da nisam imala hrabrosti
da lijecim sve svoje slabosti
a i da jesem dogodilo bi se

  siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Ja oder nein

by MaLLa Schwabica

Opis bloga






Create Your Glitter Text



bedzevi.com,button,badges,priponke,Imena:Nina
bedzevi.com,button,badges,priponke,Volim te, sad se skidaj
bedzevi.com,button,badges,priponke,Trgovacka skola - roba s greskom
Oprosti za sve, jer sve si mi bila
ne, nije, nije kraj, u ljubavi, znaj, nema pravila
oprosti za sve, ne lomi mi krila
u ljubavi, znaj, nema pravila

Kao da si jos u stanu
svuda tvoji tragovi
i haljine u ormaru
sve je tu 'sem ljubavi

Kljucevi od moga stana
slike i parfem tvoj
ali ljubav, gdje je ljubav
i gdje smo mi u prici toj


Tvoja poruka na stolu
odlazim, a volim te
da sam uzrok tvome bolu
jedini krivac za sve

Sta god mislila o meni
nije prava istina
za tebe su moja vrata
zauvjek otvorena


Kosu sam skratila, sminku promjenila
tebe izgubila a bol pobjedila
tebe izgubila
a zivot sredila

Kosu sam skratila, osmjeh sam vratila
teret sam skinula konacno zivnula
tebe izgubila i bol pobjedila
a zivot sredila

Da li mirno spavas, luce moje
ovo vece dal te savjest pece
govoris li u snu ime moje
dal te cuje ona sto te truje

Da li mirno spavas, luce moje
ovo vece dal te savjest pece
govoris li u snu ime moje
dal te cuje ona sto te truje
dal te cuje, dal ti povjeruje

Kosu sam skratila, malo za promjenu
malo al dovoljno da svi se okrenu
u oku stari sjaj
ko kaze da je kraj

Kosu sam skratila, malo za promjenu
malo al dovoljno da svi se okrenu
u mom je oku sjaj ciji je ovo kraj
sam sebe upitaj


Ti bi u roze da mi kao bojis svjet
a ja bez krila oba ne idem na let
po tvome bice, isto ko u bajkama
i svjet bi na sve rek'o, blago majkama

Ne reci da si samo za mene rodjena
sudbine da si kao rukom vodjena
do srca moga i na prave srece prag
da ti dodjem kao kavi slag

Nemoj, nemoj mene ti
u zvjezde da me kujes
nemoj mene ti
lazima da me trujes

Nemoj mene ti
zbog mene u nesvjest
nemoj mene ti
nije mi bas osamnaest

pjesma od ivana zaka

Photobucket
a ima tuj ljudi svašta
malo o kvartu,meni,razredu.....






MySpace I Love You Comments Graphics from SuperPimper.com

MySpace I Love You Comments Graphics


nekolko cajki





MySpace Dolls Glitter Graphics from SuperPimper.com

MySpace Dolls Glitter Graphics
A GLE OVE PEDERE


počela je škola



MySpace Dolls Glitter Graphics from SuperPimper.com

MySpace Dolls Glitter Graphics



TAKO LIJEP DEČKO NOĆAŠ NIKUD NE IDE PETAK VEČER TI U KUĆI STVARNO ŠTETA
TAKO ŽELIM DA SE VIDIM SA TOBOM KRAJ MENE TI NIŠT

Funny Graphics
MySpace Funny Images


Funny Graphics
MySpace Funny Images


JADNO DIJETE
Funny Graphics
MySpace Funny Images

/>
GLE OVE PEDERE

Funny Graphics
MySpace Funny Images

Linkovi




Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
bedzevi.com,button,badges,priponke,Kiss me!
bedzevi.com,button,badges,priponke,Best friends
bedzevi.com,button,badges,priponke,Dont touch!
bedzevi.com,button,badges,priponke,Security
bedzevi.com,button,badges,priponke,Zaljubljena
bedzevi.com,button,badges,priponke,Opasna mala
bedzevi.com,button,badges,priponke,U boj!
bedzevi.com,button,badges,priponke,Uzmi pistolj pa se ubij

ponedjeljak, 21.01.2008.

baš je dobro
JEDINICA="Put bez povratka"
DVOJKA="Obračun"
TROJKA="Imati i nemati"
ČETVORKA="Istinite laži"
PETICA="San ljetne noći"
ISPIT="Konaćni obračun"
PISANJE TESTA="Ne okreći se,sine"
PUT DO PLOČE="Na vatrenoj liniji"
PROFESORI="Gospodari pakla"
SJEDNICA="Ali Baba i 40 razbojnika"
SAT RAZREDNE ZAJEDNICE="Pobuna u kokošinjcu"
DEŽURNI="Zvonar crkve Notre Dame"
MALI ODMOR="Prohujalo s vihorom"
RODITELJSKI="Bal vampira"
HRVATSKI="Kad jaganci utihnu"
KEMIJA=Peti element"
GLAZBENI="Kad mrtvi zapjevaju"
ŠKOLA="Kuća luđaka"
ŠTREBER DOBIOI JEDINICU="I bogati plaču"




| KoMeNtiRaJ (1) | pRiNtAj | # |