Prvosvibanjska avantura




Danas sam, u skladu s tradicijom, bila na izletu s obitelji. Mislim, volim ja izlete, ali više teoretski...nemate pojma kako to kod nas ide. Mi ne krenemo rano ujutro, kao sav normalan svijet.nono Djeca i ja ustanemo, jedemo i onda čekamo...Napokon, uz malo sreće, oko 10 uspijemo istjerati tatu iz kreveta, koji onda, uz gunđanje, treba kavu i oko pola sata za razbuđivanje. Prije polaska natežemo se oko nevažnih gluposti, a naravno da se uspijemo i posvađati oko jedne ili više od tih nevažnih glupostimad
Onda se sa suzama u očima pitam što mi je to trebalo i da sam se već mogla naučiti pameti i ništa ne planirati i nikuda ne ići s njim...
Onda napokon, opet uz malo sreće kao danas npr. oko 11 ipak krenemo...
Danas smo išli u Baranju samo mi, bez prijatelja. Svi s kojima smo mi htjeli ići imali su drugih planova ili poslova tako da smo mogli ili ići sami ili ići s nekim s kim inače ne bi rado išli ili ne ići uopće. Odlučili smo se, dakle, za prvu varijantu. Moj zakoniti je, inače, malo neodlučan. A ja izmišljam, priznajemrolleyes
I tako mi se na mjestu na kojem smo se već ranije planirali utaboriti nije sviđao sastav posjetitelja (naišli na poznatu obitelj od koje mi se diže kosa na glavi, a stjecajem okolnosti, slušam ih, nažalost, svaki dan headbang), onda nisam htjela biti pokraj žabokrečine ili ceste ili oboje itd.
I tako smo mi lutali Baranjom sve do pola 2! Već mi je bilo dosta, zakoniti šizio, djeca ožednila i ogladnila..
Na kraju smo se vratili na početak putovanja, našli svoje mjesto pod suncem i ipak se uspjeli malo opustiti. Bilo bi još bolje da me migrena nije uhvatila burninmad.
Evo kako je to izgledalo:




01.05.2007. u 20:11 | K | 1 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.


< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (16)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



SERVISNE INFORMACIJE


VRIJEME U OSIJEKU



TV PROGRAM







Cursors