utorak, 01.04.2008.

ono što volim, ono što nevolim, ono zbog čega žalim....

ljudi kao prvo da vam se ispričam što vam ne komentiram često, ali iskreno nemam vremena.

a drugo, nema niš novo kod mene, ali mi je zato il, počeo po malo ić na živce-zaš si me onu subotu zvao svakih pet min???? evo i danas opet me nazove i uspijemo se posvadit ( ali ok, preuzimam krivnju-ja sam kriva )....ne pitajte zašto

btw. upoznala sam jučer olgu, jednu curu s bloga. bilo je sasvim slučajno, naime, ona ide u razred s mojom frendicom....cura je zakon....

ugl. da se ja vratim svojim svakodnevnim jadima i problemima i da vam istresem dušu po tipkovnici, pa da mi bude lakše.sretan
otkako je počela škola ja sam odustala od svoje simpe, mislim još ga volim, ali mi je teško ga pogledat u oči tak da sam ga počela izbjegavat, iako ni sama neznam zaš.......al dobro i to je za ljude, ehem...dalud
e da i u subotu je bio sk8 contest i bili su sk8eri iz cijele hrvatskenaughty i bilo je i onih turbo zgodnih, ali i onih turbo pijanihnamcor.....al dobro.....

neznam kaj da vam još napišem.....
aj bum vam stavila par slikica.....smijeh
i možda koji video(ali koji sam ja napravila)smijeh

aje sad kisskisskisskisskiss kisssy do sljedećeg posta, komajte mi a ja ću dat sve od sebe da vam odgovorim na komentareyes


i tak pozz do sljedećeg posta, komajte mi wavewavewavewavewavewavewavewavewave



16:18 | Komentari (84) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.