slIKE I BlOgoVI:

waveEvo blogovi mojih KRALJEVA I KRALJICA:

glisa...mackacoollud
frenky...sexy...catsmokinparty
miky...the...sexan lud thumbup
nikky... ludachaawavelud
jele...vampirellaludlud
čere...plesačicasmokinparty
đoni...the...hakercoolsmijeh
bajra...the...kraljwavenut
tuna...kingthumbupzujo
pigi...the...dearcerekcerek
dina...rukometasicacoolwink
helena...the...rockericazujonut
toni...the...ludakcoolnaughty
karla...avionrolleyesthumbup
galić...prvasbangbang
stefa...the...zekothumbuplud
truba...the...kingwavesmokin
oluja...prvakinjanutcool
dora...the...dodathumbupsmijeh
granicka...the...anawinkthumbup
nora...norchismijehcool



Uživajte u blogovima yes ...ne slusajte cajke i jeb**e život da on ne zaj**e vas!!!cool


image hosting for myspace

image hosting for myspace




More Images at CompleteMySpace.com


Customize your blog

Customize your blog



Image hosting

Image hosting




smokinI sad slike mojih prijatelja:smokin


cerekNemojte krivo shvatit ovaj znak prije jer su njih dvoje "samo prijatelji"



zujoA ovo je moja Frenky girl! KRALJICA!

Image Hosted by ImageShack.us

pjeva Pigi, moj bivši... Ostali smo dobri prijatelji, zna slusat! Ali i valja baze ka niko... sretan
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

waveEvo nam jos i Glistica! Legenda!cool!!



smijehNikolicka. LEGNDA, zovemo je Niky!



ludOva je luda totalno, nasa Vatavuki!



coolEvo i Anči!



smijehBoljat, mislim Bolja...Ma dobar je on!



ludMislav, Mičo ili Miki... Ponekad mi zna dignit tlak ali sta ćes takav je!



winkMarin... Sidi sa mnom! Ono dobar je ali nekad se ponasa ko kreten! hahah!



Ovo je moj rođak Toni...Cure navalite... Još je slobodan...



Stefa...je da je opičen ko kupus ali je zakon, i također je zgodan, mislim i slobodan!




Stigli su zavodnici... hahaha! Kevin, Toni i Oli!




S lijeva na desno: Ana, Oli i Toni, svi cvikeri!




je anino ime na Aninim leđima... Hahahaha...!!!!!!!!!




DUGMIĆI Tu su Željko Bebek, Goran Bregović, Goran-Ipe Ivandić, Zoran Redžić...
Image Hosted by ImageShack.us



Evo prelipog Brada Pitta...zujo
Image Hosted by ImageShack.us



Sean Paul... To je ljepotan...coolcool
Image Hosted by ImageShack.us



.....Pepersi 3. najvažnija stvar u mom životu.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


More Images at CompleteMySpace.com



More Images at CompleteMySpace.com



More Images at CompleteMySpace.com



More Images at CompleteMySpace.com



More Images at CompleteMySpace.com



More Images at CompleteMySpace.com



More Images at CompleteMySpace.com



More Images at CompleteMySpace.com



More Images at CompleteMySpace.com



More Images at CompleteMySpace.com



More Images at CompleteMySpace.com



More Images at CompleteMySpace.com



More Images at CompleteMySpace.com



More Images at CompleteMySpace.com

JOŠ BLOGOVA...

Stranice koje posjećujem:

ISKONthumbup
RHCPlud
GOOGLEwave
BIJELO DUGMEthumbupwavedead
IMAGESHACKzujo
BLOGnjami
VIPparty
YOUTUBEthumbup


Sta ta ljubav cini... LOL...
Evo da ne ispadem bezobrazna, ovo su moji najbolji prijatelji:cool


-Ivana Franjkić... To je moja mala luda, hoda s Antoniem, slusa RHCP i pomalo
Bijelo dugme, uživljena je u svoje mačke, hahaha, ima 15 godina i zakon je!thumbupwave

-Anamarija Vržina... Ovo je tipični prikaz štreberice, haha, trenira odbojku, voli se kupat...
Slusa Prljavo kazaliste... Hm- Ima 14 godina i u mom je razredu, uglavnom je super!smijehlud

-Katarina Giaslas... Ova je opičena do kraja... Slusa RHCP i (Bijelo dugme ali ne vise od mene). Ima
14 god. Jako je lipa, isla je samnom u vrtić i stvarno je kraljica! winkzujobang

-Ana Čerina... Ova je LUDA ali u dobrom smislu ima 14 god. Izlazi u Mastersa i u Fibre. Voli plesat.
Ide samnom u razred,. bangpartysmokin

-Petra Škarica... Jos jedna štreberica ali manja od Vržina... Super je, lijepo pjeva, Prića se da
je u ....... hahah (sada je Bolja u igri) !Ide sa mnom u razred, jako je lipa! yesnjamismijeh

-Ivana Nikolić... Ona super igra odbojku, super je... Lipo piva , hoda s ... hahahah! Neću
sad o tome, slusa sve ali uglavnom GLUPE CAJKE. Ide samnom u razred i ima 14 godina.coolsmijeh

-Marina Vatavuk... Budite s njom 5 minuta i vise se ne možete odvojit... Komedija sta god kaže
smjesno je, ima 14godina i ide sa mnom u razred, i stvarno je zakon... Slusa ROCK I METAL...thumbup

-Jelena Gvozdenović... Ta vam je luda,slusa gothic metal i voli Vila Veloa. NIJE ZALJUBLJENA U NIKU iz 5.c nego joj se samo svida. Zeli svima ić na živce i u tom uspjeva....thumbup

-Petra Svagusa... Ona je super, ima 16 godina i ide u opću gimnaziju! Slusa RHCP i Boba Marleya,
lipa je, i obožava se kupat... Super je uvik se svada sa sestrom Karlom...bangludthumbup

-Karla Svagusa... Sestra od Petre, uvik se svadaju, trenira sinkronizirano plivanje i voli igrat tenis i
čovječe ne ljuti se (ali uvik se ljuti )! Ma dobra je sve u svemu... thumbupwavezujo

-Helena Đonlić... Slusa Green Day i grupu Him... Ima 14 godina... Voli pizzu, i voli pjevat! Ima brata
Antu i sestru Josipu ide u 7. razred... MA zakon je...thumbupsmokinpartysmijeh

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Yes/No

by UnDeRgRoUnD QuEeN =)

Opis bloga

Za prijatelje i zabavu, razne rasprave i glupiranja...


Evo odi van se dopisujemo!









coolEvo i brojač od 2. 12. 2006.:cool


Get your free counter

TKo sAN I stHo sAn:

Evo sad ce te doznat nesto MALO o meni!!!


Zoven se Nina... A zovu me ka Piratica...ali ne svi... neki, koji znaju zasto!!!!!!! Prezime neću otkrivat jer ga ne zelim stavit na world wide web!! Zivin u Splitu i obožajen ovi grad! Identhe...best...skola u Splitu... Mertojak!!U 8.c... Moj debilni razred!!! hehehehe MOJ KRALJEVSKI RAZRED!!! Sve kraljevi i kraljice, aj probat cu ih nabrojat: Frenkycamoja prva (crazy cat virujte mi)... Glisa,Nikky, Petra, Vržina (moja Koke), Čera...Vukica, Zekanica... Blaža... Vampirella...td... Ima ih jos ka u đubrinjaku!! A evo neki mužjaci:Miky i Lukas (moja dva sexana),Mara, Koka-KRALJ, Mate (moj golman), Vojka(legenda), itd... Ima i njih jos....Ma eto tako... Iman jos brdo prijatelja...s Kmana, Meja, Mejasa, Sučidra, Marjana!!Upisat ću Nazora ili Marulića osim ako nesto ne zeznem!!! Izlazim van svugdi pomalo... Preselila sam se na Meje prije misec-dva... Jos san tu bez prijatelj! Ali svoj kvart jos uvik smatram Mertojak i Pezdigrad HEHEHEH!!!E-mail mi je: sky:girl2@net.hr a, MSN; nina_14st@hotmail.com



coolEvo prvo par mojih slikica da vidite na sta sličim:cool


Ovo van je moja glava...




Evo ovo sam u Dubaiju u nekom velikom zamrzivaču skijam....



I ovo je u Dubaiju samo u moru! Početni stupanj...


nedjelja, 04.02.2007.

*...HaPpY vaLeNtINe s daY...*

Eeee... EKIPA!!! cool Pa kako ste mi, stha ima novo, jeste li mi se napavali??? Nadan se da jeste... yes Lipo je spavat!!! E znan da znate da je... A kome nije!? rolleyes Evo ovako ja san van u subotu bila na Kupresu naughty ha ha ha... rofl Bilo je preludooo... yes Isli smo sa skolom stranih jezika Scienciom party... Ishla su dva kombija; bili (s nast. i onom dicom) i plavi (tu smo bili mi s vozačem) smokin!Upoznala san dva lika sa Kmana thumbup prezakon su... A inače isli smo: Petra, Lea, Karla, Maxi, Ante Rojnica, Duje, Ivana i ja... Kad smo dosli uzeli smo opremu i krenuli... njami Eto i cilo vrime smo skijali, stali smo bili dva puta na capucino i čaj... smokin Tu smo sse malo bolje upoznali s tom dvojicom smijeh likovi valjaju baze ka niko, jedan ima plavu dugu kosu, a drugu crnu kratku! thumbup KRALJEVI TESKI! zujo A eto i tako smo se zezali i skijali do 4 i po i onda u kombi i nazad... Evo doli su van neke slike koje san uspila uslikat prije nego sta mi je vozač uzea aparat...namcor Hm- tada me je naljutia... blabla!!! Sve u svemu bilo je dobro... Samo nikako da ja oden na skijanje sa klubom, to me muči zaliven kad mi mama nikako ne da priko tjedna jer je skola, al sad san je uspila nagovorit ka da ako nakupin dosta dobrih ocjena ovi tjedan onaj drugi tj. sljedeći mogu cili di god oću... Sad cu ucit ka budala... smijeh Mislin ka streber... ha ha rofl!!! A dobro to bi bilo o Kupresu yes a, sad malo o skoli; BAZA JE... rofl Jučer je bilo preludo... Ono mi na matematici sidimo a, dolazi mestar zaliven i nesto kaže Buži ... naughty I on nama lipo; jedan po jedan vani... STVARNO??? Sreca , sreca i samo sreca!!!! party Valjda je neko nazva skolu i reka da je bomba u skoli... lud Aj taj je stvarno LUD (jer je uzbuna bila lažna ) ali može se to ponovit i danas yes bas bi bilo BAZA!!! Eto i tu smo isprid stajali jednio uru vrimena i onda je dosa taj neki pas specijalac... nut Pregleda sve i pustia nas natrag... wave A ja i Ana otisli lipo se setat i nismo vidili da su usli... eek Eeeee... A jos ravnatelj isprid vrata puknucu i pita on nas "Di ste vi bile cure"??? rolleyes A luda Ana upala : " A bila sam ostavit ono sta san tribala doma "... dead Eeek!!! KRALJICA JE!!! I to bi van bilo to... E I NA KRAJU DA NE ZABORAVIM; OVAJ BLOG JE NAPRAVLJEN ISKLJUČIVO ZA MOJE PRIJATELJEwave, A JA IZ POUZDANIH INFORMACIJA ZNAN DA OVAJ BLOG I OSTALE ČITAJU I NEKI RODITELJ, NASTAVNICI ITD namcor... Ja vas u ime svih blogera i blogerica mojih godina molim da nan ostavite bar jedan dio za nas,smijeh a ne samo ulicu, pustite nas nek živimo zaliven... Zasto se ponasate ko da ste špijuni??? nutMolin vas otidite svojin misem do desnog kuta i pritisnite bijeli križić u crvenom kvadratu, wave unaprijed hvala! A sad pozdravljam cilu ekipu s Mertojaka thumbup, Pazdigrada cool, Meja rolleyes, Sučidra wave, Mejasamah, sve iz ski kluba nut i naravno Leona i Pigija ha ha! Pozzz i biggg kiss van salje vasa Nina... wave

cerekEvO VaN nEkE sliKE U veZi S VAlEnTiNOvoM::cerek

MySpace

S. Valentine images




blog layouts

S. Valentine images




************************************************

Kad se probudis jedne divne noci,
ti pogledaj kroz prozor svoj i preko
najljepse zvijezde primi poljubac moj!!!

Kad sam bila mala, rekli su mi stariji
da su med i mlijeko dvije nasladje
stvari, a sad kad sam starija i
stekla iskustva sladja su mi tvoja usta!

Kad more zavlada kopnom, kad u pustinji padne
snijeg, kad se ledenjaci otope, kad usred noci
zasja sunce; NI TAD TE NECU PRESTATI VOLJETI!

Kad procitas ovu poruku, ti pomisli na mene,
kako me srce steze! Otkad tebe znam sve
me za tebe veze. Tvoje Ime u srcu nosit cu
i dok zivim tebe voljet cu!

Jos uvijek zelim iskrenu plavu dubinu
tvojih ociju,zelim da moja ruka dodirne
tvoju, toplinu tvojih usana na usnama
zelim, zelim da me ljubis i volis do kraja.

************************************************

Daj mi 1000 poljubaca, pa jos 1000, pa jos 1000...
Kad razmijenimo milijun poljubaca pomijesajmo ih
zajedno sve dok ih ljubomorni ne budu mogli prebrojati.

Kazi mi sad, malli moj, zasto je
tuzan pogledtvoj, za kim tvoje
srce pati hocesli mi svojuljubav
dati. Dok u noci oganj gori, sjeti
se dragi, neko te VOLI.

Noćas se nebo za oluju sprema,toliko
ti toga želim reci ali tebe nema.Opet
će padati one ljetne kiše, kako da ti
kažem da od PRIJATELJSTVA ŽELIM VIŠE?

Slovo P je najljepse slovo na svijetu,
slovo P je kao ptica u letu, slovo P je
urezano u srce moje jer na slovo P
pocinje ime tvoje!

Sreca? Sto je sreca sada znam.
To je svaki susret s tobom,tvoj
dah na licumom.Sreca? Tvoj
korak, tvoj glas,njezni poljupci
kroz noc. JEDNOSTAVNO - TI!

************************************************

Friendster

S. Valentine images




Blog images

S. Valentine images




myspace layout

S. Valentine images



cerek Ovo je sve posvećeno mom crnom bombončiću ( lavu, trepavici )... cerek



| LoVe Me (111) | Or HaTe Me | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.