*impossible is nothing*

subota, 08.04.2006.

Pjesme

Vruća čokolada - Dragana Mirković
Svakom strpljenju ima kraja
dugo ti nudim kljuc od raja
vatra u meni bukti, gori
moze da sagori

Sto pre pronadji ono sto cuvam
od drugih ljudi, a tebi nudim
sta jos da radim, sta jos da kazem
koliko da se potrudim
2x

Pokusaj, rado bih ti dala
umem ja, nisam vise mala
ceka te vruca cokolada
samo reci kada


Reci mi, kada, da znam da l' mogu
da cekam ili drugog da zelim
ne smeta meni da te s drugom
ponekad podelim




Mene kući niko ne čeka-Sinan Sakić
Ja ne trebam nikom
sad kad mi lose ide
do juce najdrazi gosti
sad ne zele da me vide

Niko da pita
sta radim, kako sam
na pravdi Boga
ostavljen sam

Mene kuci niko ne ceka
tamo samoca caruje
samo stari pas lutalica
sto mi se obraduje

Mene kuci niko ne ceka
tamo samoca caruje
samo stari pas lutalica
jos mi se obraduje
samo jos on na starom pragu ceka
od tuge pokislog coveka


Kad ne vidim izlaz
da bolji dani mi dodju
svi na koje racunam
okrenu glavu kad prodju

Niko da pita
sta radim, kako sam
na pravdi Boga
ostavljen sam


Odlične pjesme!!!!!!!
wavethumbuppartysmokincoolroflkisswinkwinkyesno

- 01:17 - Komentari (20) - Isprintaj - #

subota, 01.04.2006.

To mi nije trebalo - Donna Ares

Ja nisam ona
sto bi pala na koljena
a znas da nisam
nikog tako voljela
a ti, ime mi ne spominjes
a ti, od mene glavu okreces

Ja nisam ona
sto bi stope ti ljubila
znas da je ljubav
samo korak do ludila
a ti, ti mi blago nudio
a ti, svijetlo u mrak pretvorio


Da zalupim vratima
i pobjegnem ti bez traga
nikad mi ljubav
nije manje znacila
moju si srecu svu
u bol pretvorio
a to mi nije trebalo, dragi

I da me udaris pred svima
ne bi boljelo
ja cu po svom
ma koliko kostalo
mogu da biram
dal' da ne stanem, ili potonem
a to mi nije trebalo
o, a to mi nije trebalo


Ja nisam ona
sto bi pala na koljena
a znas da nisam
nikog tako voljela
a ti, ime mi ne spominjes
a ti, od mene glavu okreces


thumbuppredobra pjesma...!!!

- 04:47 - Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>