*impossible is nothing*

ponedjeljak, 13.02.2006.

Sve pomalo.....

myspace

Stuff for your blog!


Evo,javljam se nakon tjedan dana!!!

Nije mi se dalo pisat baš..pa tako...
Uglavnom,bile smo u sub prvo u Anconi,pa spavale kod Anje:ja,Nika,Franka,i od Markovog društva Petrica,Pepa i Jurkovićka...
Bilo je PREJEBENO!!!!!!
Ja i Franka nismo bile normalne...
Prvo,kad smo se vratili s OMV-a,htjele smo ''kao'' ić spavat,i tak Nika i Anja se legle dolje,a ja i Franke na kat u krevet i upalile si ''Prljavi ples 2''...Al meni i Franki se nije dalo gledat pa smo se namjerno derale i puštale narodnjake na mobitelu...
I onda su njih dve htjele spavat i pustile si CD od Aventure,a ja i Franka popizdile i pustile sebi ''Šampanjac'' na mobu glasno...
I onda smo pričale s guzicama:),onda 2 sata(točno)pričale na izmišljenom jeziku,onda još 2 na srpskom,tj.beograđanskom...i tak...
Ove su,znači u pol 3 krenule spavat,a na kraju smo svi zaspali u 6,pol sedam...
A Marac i ovi su pušili...i tak
Al ja i Franka nismo bile normalne,svi živi su popizdili!!!Jer su bili umorni...

I tak...

Uglavnom,sve u svemu niš se posebno nije dešavalo,osim šta je u petak sad ovaj Dara Bubamara u ''Bestu'' pa idemo ja,Nika,Anja,Marac i Petrica...
Jedva čekam!!!!!!!!!!!
Sutra u ''Best''idem kupit karte jer u trulom ''Baredu'' ne prodaju...
I onda je u trećem mj. Saša Matić u ''Lampašima'',neznam kad,moram pitat Aleksića koji se ne pojavljuje u školi...

I niš,kaj se tiče ****,saznala sam puno tog o njemu!Al ne bum u detalje...
Al sam SRETNA!
I vjerovatno je bio u A u sub,al ga nisam vidla...u k...

I čim budem mogla stavit ću sliku sa smeđom kosom!!!!!!!!!!!!
Booooooooook

- 22:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>