*impossible is nothing*

nedjelja, 26.02.2006.

I never crossed a man who didn't deserve it...

''You better watch out you talkin' and ever you walkin' or you and your homies might be lined in chalk...''

Ovi stihovi najbolje reperske pjesme ikad ''Gangster paradise'' su me inspirirali na današnju situaciju u školi i ''problemima'' s trulijanderskim,plitkim i jadnim curama iz razreda,slikovitije rečeno ''američkim tinejdžericama''.
myspace

Stuff for your blog!


Kao što je i ranije rečeno da smo Anja i ja pisale tri dana grafit FOLKA prek cjele klupe i da je bio jebački,čak nam ni profesori nisu niš rekli radi truda koji smo uložile...
Da bi,kad smo ja i Anja otišle na praksu to ''nestalo''...
Znači dotične osobe tzv. zrika i velikogorička koza(kuja rudlava) to izbrisale(''Zakaj?''....''Eto tak...''(Dat ću ja tebi ''eto tak'' u glavu))!!!

I naravno,svađale se s njom(rudlavom) da bi ona meni nakon cjele svađe rekla onak bahato i iritantno,citiram:''Pa nacrtaj još jednom,i opet ću ti zbrisat!!!''
A ja...Tlak na 220!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja njoj:''Kaj ćeš,jesam dobro čula?''
Ona:''Opet ću ti zbrisat''
Ja:''E,pa to ćemo još vidjet!!!Probaj samo!Uvalila si se u gadne probleme!''

I ja otišla(u stilu!-zajebavam se),i čujem nu kako dovikuje:''oću,oću''
I Anja u razredu se zadere:''Kaj si mislila da nećeš imat problema?E,pa imat ćeš ih,i to gadnih,neznaš s kim imaš posla!''
Ona na to se iritantno nasmije...
Anja:''Samo se ti smij,sutra se ćeš plakat...Bolje ti je da se ne pojavljuješ u školi...!''

I sjurile nas dve dolje i nazvale Petricu,skupile ekipu,sve dogovoreno za sutra...
S tim da ćemo se prvo same s njom obračunat,a ak joj ne uspijemo dokazat neke stvari,onda...

Jer kao što ranije rekoh:

FOLKA JE SVETINJA,A SVETINJA SE NE DIRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
myspace

Stuff for your blog!

- 22:01 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>