*impossible is nothing*

nedjelja, 29.01.2006.

Vragec i Bogec

Ovaj naslov je inspiriran današnjim danom,bolje rečeno samnom i Anom.
Pošto se ona ofarbala u smeđe,a ja ostala plava,ona je VRAGEC,a ja BOGEC.
Ili a.k.a VB-Velika Britanija...uglavnom


I evo jedna sličica s Nove:
ja i Anja-kontrast

JUČER
...smo bili ujtro na kafi u Il mondu ja,Ana i Spaha i rješili smo razmirice...
Navečer(Nikin rođendan)amo prvo išli u Le mondo cugat,pa do Ancone,koja nije radila,pa smo završili na Strossmayeru...Al sve u svemu bilo je dobro...
I navečer sam spavala kod svog bračnog druga...

DANAS
Danas sam išla sa ''ocem i majkom'' u King Cross:
Kupila sam si zimski kaput(jako mi se sviđa),i u Espritu proljetni kaput(zaljubila sam se!)
Al prvo - u onom dućanu sa šuzama sam vidla PRE PRE PRE jebene starke!!!Al ne starke starke,neg one ONE STAR conversice!!!!!!!!!!!!
Prvo muške slične onima kakve ima ****,prejebene su,i ja ih htjele kupit,al najmanji broj 41!!!
A meni treba 38...
Onda takve slične ženske isto PRE PRE PRE PRE PRE JEBENE,al najmanji broj je 40...fakat jebeno...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Al ići ću ja njih još po gradu tražit...
I da!!!Dobila sam D500!!!!!!!NAPOKON!!!!!!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us
Onda smo išli van u ''Friends'',ja i Ana smo cjelo vrijeme ?glumile? idiote,i prozvale smo se Vragec&Bogec...!!!
Bilo je supaččččč...
I tak...ništa,do manjana BAJBAJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I još neš iz GLUBUSA NACIONAL:
2O najopasnijih mjesta u gradu(kao):

1.''Lake city'' - Jarun
2.''Ludnica'' - Vrapče
3.''Pasha'' - Trnje
4.''Fontana'' - Trnsko
5.''Kod Mome'' - Sloboština
6.''Big mamma'' - Novi Zagreb
7.''Best'' - Jarunska ulica
8.''Nec'' - Savska
9.''Stara Knežija'' - Knežija
10.''Gallery''(''Baobab'') - Jarun
11.''Downtown 1'' - Gredice
12.''Downtown 2'' - Teslina
13.''Primošten'' - Prisavlje
14.''Joker'' - Hebrangova
15.''Flores'' - Ilica
16.''NK Dubrava'' - Dubrava
17.''Ramazzoti'' - Tkalčićeva
18.''Tajland'' - Donja Dubrava
19.''Hard Rock caffe'' - Gajeva
20.''Bulldog'' - Bogovićeva
21.''Mango Mambo'' - Šalata
22.''Kvaksi'',Kvak - Kvatrić
23.''Domagoj'' - Heinzelova


To je to...
Od tih 23 mi smo bili u:''Fontani''(jebeno je),''Bestu''(na SEki Aleksić),''Kvaku'',''Bulldogu'',''Mambu(katastrofa) i ''Necu''.
Bajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

- 23:13 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>