*impossible is nothing*

četvrtak, 19.01.2006.

You know you're inlove when you can't fell asleep,'cause reality is finally better than your dreams...

myspace

myspace layouts


n&n...
Danas je bio PREDOBAR dan!!!!!!Da kucnem u drvo!
Vidla sam ****!


Al prvo da opišem dan:
Ja i Anja išle na kavu u Gavellu!I super je bilo!Vidli smo onu glumicu ludu Majdinu mamu iz 'Ville Marije'
...baš je spaljena neka...
Onda u školi smo ja i Anja predzadnji sat,(pošto nismo imale zadnji!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)ofarbale cjelu klupu
s olovkom običnom i gumicom napisale veliko FOLKA!!!!!Prejebeno je ispalo,Hasslerica je brijem i skužila
al Hassla ko Hassla...bitno joj je sam da ne pričam...

Onda poslje škole smo ja i Anja išle u Rubelj na čevape!!!!!!!!!Kak smo zaudarale po luku!!!!!!!!
Čevapi nisu čevapi bez luka,podrazumjeva se!!!Al bili su prefini!I naručile naravno Colu popola jer je malo
'oskudacija u pare' bila!Al nema veze,ja sam mogla pojest još jednu porciju!!!Ja ko ja!
(Ana,molim bez suvišnih komentara ak čitaš...)

I NAJVAŽNIJI dio:
Došla ja doma,išlo mi se van,a Spajićka i Nika u 'Friendsu'(nije mi se dalo ić sama),Ani se neda van i tak...
I išla ja s mamom do Gramata u Radničkoj,bilo mi dosadno i zove Spahija(Bog je voli!!!!) da odma se
izvolim nacrtat tam jer je on upravo došo!!!!!!!
I ja mami kažem da moram hitno ić na utrine da me odvezen i ko da je sudbina Gramat nije radio i odpeljala me
tam!!!!
Ja uletila ,tresem se od sreće,bile tam Anamarija,neka njena frendica Anamarija,Spahija i Nika...
I niš,neću sad u detalje da nebi pročito neko ko ne treba...uglavnom PREDOBAR JE!!!!!
myspace

myspace layouts


Tak je neki poseban,ima neš u sebi...majko moja...!!!!!!!!!!!
I tak...i gledo je malo i tak...ne želim o tom pričat,AL..........!!!!!!!!!!!

No man is worth your tears,but once you find one that is,he won't make you cry...

You know you're inlove when you can't fell asleep.'cause reality is finally better than your dreams...
Baj baj do sutra
Čuda

Joj da,zaboravih skoro!
Čimpi je snimio pjesmu...!!!!!!!!!!??????????!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????
!!!!!!!!!!!!!!??????????!!!!!!!!!!!?????
To moram sutra čut!!!!!!!
Aufiderzen!!!!!!!
myspace

myspace layouts



myspace

myspace layouts


- 22:21 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>