*impossible is nothing*

utorak, 17.01.2006.

Sve isto...

myspace

myspace layouts


Izludit ću!Otkad je počela škola,niš se ne događa,sve je opet isto...
Ja i anja smo prije škole bile na kavi u 22 HILJADE milja,pa nam se nije više dalo sjedit tam,pa smo se premjestile u Zrinski di smo srele Ines i Mišela...
Zato kaj nismo imale prva dva sata računalstvo(imala je druga grupa),pa smo bile 2 sata na kavi...
I tak...u školi niš novo...
ko uvijek...pod odmorom na 'more' kak to zovemo ja,Monika i Anja(to su klupice kod škole kaj nas podsjećaju ko da smo na moru,u apartmanu...)zeka peka.
A pod satom sam čitala u 24 sata o onom 'incidentu' u Ludnici i tak...I u Pashi i Fontani ranjeni...
Da Suzy(majne mama) sazna da je i u Fontani bilo takvo neš pustila bi me nikad...Al ko da nezna...

Uglavnom,ni neda mi se previše pisat,do sutra
Baj baj

You know you're in love when you can't fall asleep,because reality is finally better than your dreams...

There will be another month,year,another day too,but there will be no another you...

People love other people not for who they are,but for how they make them feel.

Don't cry because it's over,smile 'cause it happened!

Don't cry for anyone who won't cry for you.
myspace

myspace layouts

- 22:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>