*impossible is nothing*

ponedjeljak, 16.01.2006.

Domino efekt (butterfly effect)

myspace

myspace layouts


Znam da će neko mislit da sam neakav Aristotel,al iskreno boli me k...
Ovaj naslov sam stavila iz razloga koji će biti objašnjen u dajljnem pripovjedanju...
Uglavnom,nije važno o čem se radi al u biti:
Današnja situacija me inspirirala na ovu temu.
Kad saznaš neke stvari koje i nisu sad da kažeš tako važne,al opet te povrijede,naljute il kakav god to osjećaj bio...
Misliš da sve znaš,a zapravo neznaš ništa...
I onda ispadneš glup/a,jedin/i/a koja nije znala...
A onda i kad sumnjaš određeni te uvjere polovično da nemaš razloga za sumnju...A kad zapravo saznaš da je stvar u nečemu šta svi znaju,a tolko su se dobro pretvarali i glumili-zapitaš se kolko uopće možeš vjerovat nekom ko ti tako iskreno rečeno - sere u facu i pravi se lud...
Osim što nemožeš vjerovat da ti je dotična osoba tako dugo to skrivala od tebe i da su znali čak i oni koji nije baš bilo logično da znaju,zapitaš se zapravo:Koliko zapravo znaš? i Ima li još 'gro' takvih stvari kaj ti je skroz nelogično da neznaš?
A onda dolazimo do dijela kad se zapitaš kom ustvari možeš vjerovat kad te i oni za koje bi dala ruku u vatru da su ti rekli tako bitne stvari ipak nešto taje...
I tako malo po malo dolaziš do razno raznih pitanja povezanih jednih s drugim i tu dolazi do utjecaja(efekta) zvanog Domino efekt...'You crash one-the others will fall right away...'
I tu dolazimo do ključnog zaključka, a to je:
Da kolko god mislio da znaš sve i da nekom možeš vjerovat-varaš se-jedina osoba koja te neće ni na bilo koji način iznevjerit si sam/a TI.
tHE ONLY HUMAN BEING YOU CAN COMPLETELY TRUST IS - YOURSELF.
Nobody else:ever,never not even than...
To je malo žalosno,al je činjenica.
Ne kažem naravno da nema osoba kojima možeš sve reći i slično i koje će tebi sve reći.Nravno da ima-imam i ja takve.
Al uvijek postoji 'ono nešto','neka sitnica' za koju baš niko nezna,niti ćeš ti od dotičnog saznat...

Al da sad nebi bilo da pretjerujem u vezi ove moje situacije,za one koji znaju-ta situacija me samo inspirirala da pišem o nečemu o čem sam već dugo namjeravala.
Iskreno,naljutila sam se,možda i malo više nego šta sam trebala,al jebiga i neko drugi bi na mom mjestu...Iako mi to nije ništa tako jako značilo,nit nešto posebno pogodilo...
al za te osobe stvarno znam da nisu kuje nit zlonamjerne,zato se i jesam tak naljutila...

Kolko ima gorih stvari koje su me razočarale i ljudi u koje sam se potpuno razočarala...
No za takve znaš da se ne trebaš ni brinut oko njih jer nisu vrijedni toga...
Al o tome drugom prilikom...

Sam da kažem Ani i Spahi da se ne ljutim na njih nego već gore objašnjeno - malo sam se previše nadrkala na cjeloukupnu situaciju...
A Nika,s tobom budem još razgovarala...al se ne ljutim tak jako više...

Nina
myspace

myspace layouts


Nego,danas smo bili u Cinestaru an kavi,prvo u Opiumu,pa u Escalieru što bi Spajićka rekla Ederleziju...
I tak bilo je dobro,uglavnom sam pričala s Anamarijom,baš mi je super ona...
I tak...kao što piše gore malo sam se bila nadrkala kad sam neš saznala s Nikine strane kaj smatram da sam trebala odavno znat i tak...Al prošlo me...
U biti,nemrem vjerovat da je sutra TRULIJANDERSKA ŠKOLA!!!
Kak nam je bilo JEBENO ovih dana!!!!!!!!!
Čist HAJLAJF!!!!!!!
Jedva čekam proljetne praznike!!!!!!!!!!!!!!!
Neda mi se u školuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Evo jedna lijepa sličica od preslatkog Jonathana Bennetta:
Image Hosted by ImageShack.us">>LINK

- 01:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>