*impossible is nothing*

nedjelja, 15.01.2006.

Kretenizam

Morala sam stavit ovaj naslov zbog naše Ančice tzv.Kretenizam,al to je iz milja.
Nego,danas sam se digla RANIJE oko pol 2...Išle smo u Il'Mondo jer nas šugavi Tomy opet ne pusti u Tron...i tak...

Navečer smo išle u Saloon:ja,Spahija,Nika,Ana i Anja,došle su Anamarija i Sandra i ona Andrea Grbavac,al ne naša Grba...
Uglavnom tam smo vidli:Grbu,Hudolinku,Matoša,Svena i ekipu i nosatu Pavlu i onu njenu Kristinu trulijandersku...
I tak...prvo mi je bilo katastrofa,a kasnije SUPER!!!
Kad smo otišli u dio di se pleše...a oko nas crnci!!!!Najluđi su!!!Pogotovo onaj s kapicom...
Al ovaj jedan u bijeloj košulji je PREJEBEN!!!!!!!!!!Isti 50 cent!!!!!!!!!!
Imale smo ja i Spaha osjećaj ko da smo in da ghetto...
myspace

myspace layouts


I tak sad sam uspjela nagovorit Spahiju da spava kod mene i tak...Sad smo kod mene,ja pišem dok se ona tušira...čudo da se tušira ...zajebavam se...

Evo gore je sličica u znak današnje nigerske ekipe!!!!!!!Al on gore(Michael Ealy) je naj naj naj jebeniji!!!!!!!!!!!!!

- 03:01 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>