*impossible is nothing*

utorak, 10.01.2006.

Napokon!!!!!!!!!

="_blank">

Evo i ja se napokon javila!!!

Nisam ni za Novu Godinu niš pisala...Ukratko bili smo u Papayi(bilo je zajedno s Club Championom)pa smo cjelo vrijeme bile na narodnjacima,af kors...Pila sam,al se nisam ubila...Bilo je više od pol kvarta:Marac,Tea,Ana,Ivona,Drenja i njegova ekipa...i nisam mogla vjerovat:JAKOV,'Stočar' i Atif!!!!!!!!!!!Stvarno mi se neda puno pisat,uglavnom bilo mo je super,zajebavala sam se,pjevala,i tak...i bio je i N... i dobar je mamu jebo...slikala sam se i tak!Bilo je super,kasnije smo svi išli kod mene,spavali do četri...

Al,evo sinoć sam se vratila iz srbije i bilo je EKSTRA!!!!!!!!!!!!
Bolje neg na Novoj puno,puno...
Putovala sam s Anjom i Markom do Novog Sada pa je tam star došla po mene i išla sam u kovin kod Goge i Dragane i tam sam bila cjeli tjedan,bilo je super...!
Našla sam se u čet ili pet s Anjom and Markom u beogradu i išli smo na kavu u neki Rex Caffe...Al prije toga smo vidli Anabelu iz Funky G-a i slikali se ja i Marac s njom,presretni bili,da bi marac hartavi izbriso slučajno sve slike...nismo mogli prežalit...
Uglavnom otišla sam iz kovina za bg u subotu i išli ja,Dajana,Branka,Stevko i Goga van na splav,zove se 'Acapulco' i prejebeno je tam!!!!!!!!!
živa muzika,super uređeno,normalna ekipa...super je bilo!!
Još je kasnije došo Igor ovaj koji je mmm....nebi se žalila...i tak al je '79. i tak...
Uglavnom bilo nam je SUPER I htjela sam još ostat!!!!!!!

Evo sad je Goga došla s nama,pa smo bile ja,ona,Nika i Spaha u 'Školi' i bilo je dobro,a ujutro smo ja,nika i franka bile 5 sati u Tronu točno!!!Još smo se kasnije sjele s Francom i Jurom i zajebavali se tak...
Neda mi se više pisat pa se vidjamo!!!!!!!!!
Baj
Usput,nova pjesma:

Crni BMW
Sve joj moje dobro stoji zar ne,
Kada uđe u tvoj crni BMW
I kad našim gradom prođeš sa njom
svako se okrene...
A kad noću dodir osetiš njen
znaćeš da samo dobar bila je plen
zvaćeš me,al za tebe biće moj broj
-poziv zabranjen...!

Odlična je pjesma!!!

ps gore je sličica sa splava!!!!!!!!

- 02:06 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>