*impossible is nothing*

ponedjeljak, 26.12.2005.

hajlajf!!!

evo jučer sam išla ko svake godine kod tete Ane na Božić na RUČAK...
i onaj njen spaljeni muž Jozo mene i Dajanu zajebava da treamo bit:'lipe,debele i rumene ko njegova Ana(koja izgleda ko tenk) da su to prave cure...!'
Uglavnom najela sma se ko(?) prasica i kad sam došla doma išla sam van ja,nika i spaha u Cinestar u Opium na kaficu(ustvari na 2 Jane od jagode guave,s tim da je jedna popola!)
...I baš je bilo jebeno...ismijala sam se ko nikad...!
Onda smo ja i Spahija kod mene malo igrale grad-država i išle kod nje spavat.
Ali prije smo gledale 2 filma!
1.-neki s Nicholasom Cageom,a
2. UBOJITI BOŽIĆ!!! trgale smo se ona ja i Marin(brat joj) cjelo vrjeme ludom DEDI!!!
Film je maksimalno retardiran .al je najluđi!!

Uglavnom...kad smo se digle 'ujutro' u pol jedan ja sam otišla doma i išle smo u 2 na kavu u Tron.
Bile smo do 5 negdje...baš je bilo ludo...3 sata!
I ništa ...sad sam doma ići ću gledat seriju(Ljubav u zaleđu).pa van...!
A das sam baš gledala kad ima bus za Novi SAd tak da ja,Anja,Marac i Dajana idemo zajedno za S&Montenegro...!
Jedva čekam...
I tak sad ja idem gledat seriju pa baj baj
čudE

- 17:59 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>