*impossible is nothing*

nedjelja, 25.12.2005.

Sretan Božić!!!!!!!!!!!!!!!

Ovo smo ja,ančica i niger ludi u Veneciji!!

evo ja se sad digl,htjela sam još sinoć pisat al mi je komp bio neš sjeban...!

uglavnom jučer smo bili ujutro od 12 do 17 h u gradu.
Spahija je spavala kod mene,ja sam prvo mislila da neću ić al na kraju sam ipak išla...!
došla sam po spahiju i čekala ju da se spremi,a ana i anja su nas čekale 45 min kod pothodnika...

Prvo amo išli u Baredo na kaficu ja,spaha,ana i anja i kasnije je došla nika.
Dogovorile smo se da za Novu ipak nećemo kod Aleksića nego u Papayu!?
Kako to?
Pa ljepo:bit će sve vrste mjuze uključujući i FOLK FLOOR dio s narodnjacima!!!
i plus cijelu večer jela restorana Lido,cuga i alkoholna i bez,kokteli,shooteri...kaj god
Cijena je 250 kn.
Nije strašno...A frajer s kojim smo se dog je kao neki teški gangsta...!

...Poslije Bareda smo ja,spahija i nika otišle tražit sa spahom hlače,a Ana i Anja su otišle kupit neakve poklone,neam pojma...dog smo se da se nađemo,al su one otišle doma...

Mi smo još kasnije bile u Radićevoj,Terranovi,Magmi(da spaha mami kupi remen),Telly W.(ja to zovem vejler),u parfumeriji Iris(parfem novi 'After five' 5th Avenue je predobar!!!)...

Onda sam ja isfurala onaj svoj smjeh nasred trga...za one koji su me čuli komentari su suvišni...
Onda smo sreli Pozdu i curu mu...onak ne izgleda loše(cura)...

Onda nam se nije dalo ić doma pa smo završile u Tantri na kavi...Sveukupno bilo je ludo!!!
Onda kad sam došla doma išla sam s mamom na Savicu kupit bor(i baš je dobar;nije rjedak ko svake godine!),okitili ga i ja otišla van,
Bile smo u Maccau ja,spaha,nika,ana,anja,i došle su Anamarija,Sandra i Anamarijina sestrična...
Bilo nam je jebeno!
Onda su došli trulijanderi Edi,Luka(Veki,Pepi i Jozo su super bez dajljnjeg...)
i otišli jer nije bilo mjesta...fala bogu kaj se tiče edija i luke...a žao mi je zbog Vekija i Pepija.
Onda smo otišli kod tjelesnog,ove na polnoćku,a ja,nika i ana doma...
Neda mi se više pisat čujemo se navečer...!!!

da!A ovo gore na slici smo Ančica,ludi niger i ja u Veneciji!!

- 11:28 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>