*impossible is nothing*

subota, 24.12.2005.

business woman

efo...
danas sam se jedva digla u 20 do 9 jer sam trebala ić po anju da idemo na predstavu...
al je ona po običaju zaspala pa sam ju morala čekat...
uglavnom predstava je bila PREJEBENA!!!
Marac je glumio neakvog talijanskog mafijaša...uglavnom neda mi se pisat,...lom!!!!!!
glumili su i alek,kozina,lalita,od četvrtaša špraja onaj rt.,i jedan frajer neznam kak se zove al je definitvno NAJLUĐI!!!
P.S. DČ je predobar!!!u više načina

Kasnije smo ja nika i anja išle u Anconu i bile oko 2 i pol sata...bilo je dobro...
i sjele se mi u tramvaj kad ono...ide u Dubravu(sedmica) jer nijedan tramvaj nije vozio kroz kvart je su pukle žice...

uglavnom išle smo doma s tončijem ja i anja jer je nika otišla u zvonimirovu,a tončija smo srele jer je bio na predstavi...išli smo pješke od branimirca...!!!

i tak ja došla doma došla mima koja je u 8.mjesecu trudnoće nije se nigdje zdebljala nego u trbuhu-podrazumijeva se
i onda sam išla sa spahijom ZAVU-zapalit u narkić i bile ispred kuće da bi ona gledala svog suđana...i pakovao se seli se pa je sva 'sretna'...iako se njoj zapravo sviđa bubnjar(morala sam to napisat jer madam spaha upravo leži kraj mene i sere mi...)

onda smo išle u tron navečer ja i spaha pa je kasnije došla anja...
i tak -pustile smo BURMU,JUGOSLOVENKU...
Onda sam si išla u videoteku posudit film - Herbie punom brzinom s Lindsay Lohan...
i tak ja gledam s dajanom u njenoj sobi film...kad ono u ponoć zove mene ni manje ni više nego SPAHIJA!!!opet je cimam...
i tak smo gledale 'Herbija' i super je filmek...onda smo gledale neki film Opasne čini koji je tolko IRITANTAN i TRUL i MORBIDAN i PRESTRAŠNO JADAN da je jedan od najtrulijih filmova koje sam gledala...uopće neznam zakaj al me užasno iživcirao...nikad me neki film nije doslovno ispio živce ko ovaj...nevjerovatno...!!!Tužit ću redatelja i truli Hollywood ko je snimio taj film...

uglavnom sad ja i spaha drkamo po blogićima i tak...
vidimo se sutra!!!!!!!!!!
bo

- 02:41 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>