*impossible is nothing*

petak, 23.12.2005.

ukratko...

jebozovan...!!

evo danas je NAPOKON zadnji dan trulijanderskog polugodišta!!!
otišla sam 2 sata ranije iz škole(s tim da me izbacila organizaciju i rekla da me neće zapisat)i išla do petrinjske podić osobnu(bolja je slika u svakom slučaju kad je crno-bijela...)i išla na kavu u baredo...
i došla doma ljepo gledala ZABRANJENU LJUBAV(koji je onaj marko debil) i van!
i htjele smo ić u tron al smo otišle u trulijanderski il'mondo-ja,ana,nika i anja(spajićka nije već je sama napisala u blogu) i tak zajebavale se...trgale se jedna drugoj,po običaju(pogotovo ona 'maloumna' nika...(nika zajebavam se)...
i evo me sad doma...

sutra idemo na predstavu za 50 god naše trule škole,glumi marac,kao što ranije rekoh,pa ga idemo gledat,ide i nikče s nama,a kasnije ćemo u Anconu!!
i tak...odo ja spat pa se vidimo sutra!!!
bajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

- 01:15 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>